فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

به قبرستان میروم ...

به قبرستان میروم ...

.

یک زن زیبا

           یک جیب پر

                  یک خانه ی بزرگ

زندگی چیزی کم دارد

اگر این باشد .

هه ...  

به رسم شهر مردگان ... زندگی !

***

به قبرستان میروم ...

شاید آنجا بشود

کمی هم مثل تو ،

زندگی کرد

ای شهید 

همین روزها . مشهد 

بی دار 

باشد به خیر ان شاءالله

ترانه ... ازم بخواه !

ازم بخواه !

 

ازم  میخوای که کی باشم ؟ وقتی که دلتنگِ تو ام ؟

وقتی که واژه دارم و ،تو  قافیه لنگِ "تو" ام

 

ازم میخوای از چی بگم ؟ وقتی که شعرِ من تویی

وقتی یه عمره بهترین سوژه ی بکرِ من تویی

 

ازم میخای کجا برم ؟ که گم نشم توو اسم تو

توو نون و سین و یا ومیم ، تو جادویِ طلسم تو

 

ازم میخوای چطور باشم؟ که به چشای تو بیام

توو خلوتام بیای و من ،توو خلوتای تو بیام

 

ازم میخوای چند تا باشم، وقتی میخای صدام کنی؟

شکل کدوم ستاره شم ، وقتی میخای نگام کنی؟

 

ازم میخوای چجوری از ، نگات خجالت بکشم ؟

توو زندون  ِ خیره گیات ، چند سال اسارت بکشم ؟

 

ازم میخوای چیکار کنم واسه غبارِ  رو  لبات ؟

با جاده های گم شده ،توو   سرزمین گونه هات

 

ازم میخوای تا کی از این ترانه ها دست نکشم ؟

پا از گلیم عشق تو ، کج نکنم ،  پس نکشم ؟

 

ازم بخواه که خواستنت بهونه ی بودنمه

...................................................۱

 

ازم بخواه هرچی میخای ، من پُرِ دیدار توام

ازم بخواه حتی توو خواب ، من عشق بیدار توام!

.

.

.

هفتم مهر ماه هشتاد و نه

بی دار

باشد به خیر ان شاءالله


....................................................................

پی نوشت :


۱ : هر چی زور زدم نشد ... کسی پیشنهادی نداره‌؟


حالا دیگه بیش از کامل کردنش , ارزشی که دوستای گلم گذاشتن برام مهم شده ...


به خودم اجازه نمیدم انتخاب کنم


احساسو نمیشه انتخواب کرد ... تراوشات دوستان :



طناز :                                         دلم به عشق تو خوشه تموم زندگیم این   

                                       یا "بخواهتو سرنوشت تو یه یادی از من بمونه"



یاسین احمدی :                        "ازم بخواه که هر چقدر ازم بخوای بازم کمه" 





جواد قنبری :                                   " دغدغه ی رسیدنت مثل خوره تو تنمه " 


 



قوی سپید :                         " ازم بخواه که خواستنت دلیل زنده بودنه


                                                بهونه ی بودن من با تو نفس کشیدنه "


زاغچه :                                     "حتی اگه ازم نخوای نخواستنت ترانمه"




شخص سوم:                               "خواستن تو بزرگترین دلیل خوب موندنمه "