فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

تنها نامت روی من است

تنها نامت روی من است



آغاز هر صبح

 پشت به خویش

      ... می نشینم

 - ای هر دو جهان روبروی 1 تو ایستاده -


و خیره میمانم

  در آینه ی بی چهره ای

                  مانند تر  از هر روز

- ای همواره مثل هیچکس -


نگاه میکنم

هنوز پیدا نیست

          روی مینای تو

                   روی زیبای تو

- تنها نامت روی من است -


***

هر روز صبح

روزم آغاز می شود

با جمله ای خطاب به آینه

خطاب به جهان , تبسم , وضو

" ببخشید که پشتم به شماست "

 


بی دار

سحرگاه امروز

باشد به خیر ان شاءالله

........................................................................


1 :    باشد که از مقابل روی تو بگذریم

        دزدیده در شمایل خوب تو بنگریم

                                             سعدی


نوا چین :                               

امشب تمام عاشقان را دست به سر کن

یک امشبی با من بمان , با من سحر کن


پیشنهاد :

برای دانلود دکلمه های محمد صالح علا در برنامه ی سمت خدا   کلیک کنید


نظرات 16 + ارسال نظر
فاطمه 8 تیر 1391 ساعت 17:13 http://ro0oz.blogsky.com

سلام..نوشته زیبایی بود

از حضور گرمتون ممنونم

موفق باشید

یاعلی

خواهش میکنم
شما هم زحمت کشیدین
موفق باشید

جواد همون قنبری 8 تیر 1391 ساعت 21:03

محمد جدا حال کردم ببخشید پشتم به شماست
چن وقت قبل نوشته بودم:
"بخند
ولی من هنوز پشت به خورشید می شینم...
تا سایه جلو م واسه و بگه : ..."

بقیه شو بعدا می خونم واسه ت.
یاسین چرا ننوشته؟
مطلب احمد ترابی باعث شد دلم بگیره شدید

تو که همیشه شرمنده مون کردی
قربونت
آره برام خوندیش قبلا
یاسین مشهود به درخواست خودش از وبلاگ حذف شد !

سپیدبال 8 تیر 1391 ساعت 22:10

سلام..
اینو واسه خدا نوشتی؟..قشنگ بودولی..یه کم واسه من سنگین بود..!!...میدونی..یه کم استعداد درک شعرم اومده پایین!
نور بالا میزنی آقا محمد...یه کم ساده تر شروع کن...
حالا نیای بگی من خنگما!!..وسط امتحانامه آخه..!!

سلام
اولا به شدت ممنونم که خوندیش
..................
اکه نتونستم منظورمو برسونم حتما اشکال از من بوده
که نتونستم با مخاطب رابطه برقرار کنم
متاسفانه لینک نوا مشکل داشت
وگر نه کامل جا می افتاد
در مورد حضرت محمد (ص ) بود
..................
در مورد توصیه ات هم مرسی
سعی میکنم ساده تر شروع کنم

ریحانه 9 تیر 1391 ساعت 00:58 http://www.reyhane70.blogfa.com

سلام
نوشته تون زیبا بود .... معطره....
خسته نباشین

لطف دارین
خوشحالم کردین

ریحانه 9 تیر 1391 ساعت 01:32 http://www.reyhane70.blogfa.com

حضرت محمد ص؟ این متنو میگین؟ خوب شد گفتین ذهنم درگیر بود...
خیلی چیزا حدس زدم ولی اینو نه!
میگم اخه حس خوبی داشتم بهش
موفق باشی

چرا ؟
مگه چه برداشتی کردین ؟
حس اصلیش از تیتراژ سمت خدا بود
که سحری تلوزیون پخش میکنه
بازم ممنون

وروجک 9 تیر 1391 ساعت 10:28 http://yadegariham.blogfa.com

سلام دوست قدیمی
مبارک باشه وبلاگ گروهی
کاش بلاگفا بود از آپیدن هاتون مطلع میشدم
ولی باشه بازم بهتون سر میزنم
ارزوی موفقیت برای هر 4 نفرتون
التماس دعا

سلام
مرسی
لطف دارید
البته سه نفریم
آقای مشهود انصراف دادند ...
ممنون
یا علی

سلام که لازم نیست!
کلا خوب نوشتی
ولی با یکی دو جاش اساسی حال کردم
"پشت به خویش می نشینم"،"آینه بی چهره"، و آخری " ببخشید که پشتم به شماست "
دردناک تمومش کردی

ای مرگ بگیری
اسم اکانتتو درست کن

ریحانه 9 تیر 1391 ساعت 21:13 http://www.reyhane70.blogfa.com

فکر کردم مخاطب نوشته خودتونید!متفاوت از اون چیزی که گفتید...
کلا درک مفهوم شعر و اینا کمی برام سخته...

برا همونه که بجای حافظ میرم سراغ شهریار... اینم نوعی جسارت به ادب...

اونطوری قشنگ تر میشه
اصلا اون طوری نگاه نکرده بودم بهش
مرسی
که در مورد متنها فکر میکنین
یاشاسین شهریار

رضا 9 تیر 1391 ساعت 21:32 http://www.talkh-sn.blogfa.com

وقتی می‌روی
در را پشتِ سرت ببند!
این خانه
میهمان‌ْخانه نمی‌شود دیگر

وقتی می روی
در را پشت سرت ببند !
صاحبخانه نباشد
خانه هم تعطیل می شود
...............
مرسی

زهرا 10 تیر 1391 ساعت 11:13 http://maande90.blogfa.com

اوووووه خوب شد اول کامنتا رو خوندم، اصلا به این فکر هم نکرده بودم که منظور حضرت محمده !

بعد حالا دوباره که متنو خوندم دیدم اشاره از این واضح تر امکان نداشت وجود داشته باشه :
- تنها نامت روی من است -

فکر زیبایی پشت متن بود ...

سلام
ممنون که مطالعه کردید
گفتم چه طور میشه آدم برای یه مفهومی بنویسه و اسمشو هم نیاره
نمیدونم شاید ضعفه که مفهوم فهمیده نمیشه
سپاس

سلام
نمیدونم کامنت های نویسنده هاتون جایگاهش با هم فرق می کنه یا نه
برای پست قبلی کامنت گذاشتم و از حضور شما در وبلاگم تشکر کردم. دیدم مال یاسین احمدی است
گفتم شاید بهتر باشه در زیر پست خودتون هم این کار رو بکنم

تشکر می کنم از حضورتون


و شعر بسیار قشنگی کار کردید
تنها نامت روی من است"

مرسی از حضورتون
همین که نگه رنجه کردین ارزشمنده
کامنت ها رو نویسنده ها جواب میدن اما همه مون دسترسی داریم

موفق باشید

حوای قصه! 10 تیر 1391 ساعت 17:30 http://havva333.blogfa.com

قشنگ بود!
پیش منم بیایید!

قبل از تایید آمدیم
خواندیم
ممنون

حوای قصه! 10 تیر 1391 ساعت 18:43 http://havva333.blogfa.com

ممنون که اومدید!
منم لینکتون کردم!
باعث افتخارمه که لینکم تو وب شما هست آقای محمد آقا!

عجب شیر تو شیری شده
قبل از تایید شما من نظر دادم
بعد شما قبل از نظر من ...
کمک !
..............
لینک شدید

آرچی کام 10 تیر 1391 ساعت 21:43 http://www.archicom.com

سلام بی دار جون

واقعا نوشته هات مثل همیشه بی نظیره
خیلی جالب بود.

بیدار جون اگه وقت کردی یه سری به این لینک بزن

ها ایه پارو وزن ........

وای ...
جروندیم از خوشحالی
چططوری کامی ؟
ها ای م توو چشمای تو حس فلک الافلاک میبینم ...
کامران آمده کامران آمده ...
...................
دوستان ببخشید اگه زیاد مفهوم نیست عباراتمون
همش خاطره است
....................
آخه لر
ورداشتی سایت زدی زبون فارسی نداره ؟
تو فارسیو کامل مسلطی که انگلیسی و فرانسوی زدی ؟نه جان ما
بعد دو تا وبلاگ با میکنی پول میگیری از دختر مردم دیگه
دختر ایرانی ناموس تو ناموس من ...
...................
کامی مرسی
لینکت کردم
اگه لوگو داری بده بزنم تو تبلیغات
موفق باشی
بازم سر بزن

آرچی کام 10 تیر 1391 ساعت 21:46 http://www.archicom.in

لینکو یادم رفت


http://www.estekhdami.org/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d9%be%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%88%d9%84%db%8c

یا علی

من قیافه دارم برم تست بدم ؟؟؟؟
با این شیکم ؟
من و بایذ بزارن تو نقش بشگه ...
سر کارمون گذاشتیا ...

محمد کجایی؟ نمیای فیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سرم شلوغه به روی چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد