فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

قدر دستشویی رفتناتونو بدونین ...

بیماری خیلی چیز بدیه ...

وقتی چند تا بیماری با هم مخلوط میشه که دیگه هیچی ...


من حدود دو ماهی میشه که به چند نوع بیماری مبتلا هستم و گاها تقارن این ها باهم

باعث موقعیت های کمیک و تکرار نشدنی در نوع خودش میشه ...


مثلا

شما فرض کنید


هم سینوزیت باشید یعنی سردرد و سرگیجه همراه با درد سوزن گونه ی نقاط سینوس ها روی پیشانی و صورت


هم کمر درد داشته باشید و به خاطرش چسب مخصوص کاهش درد به کمرتون زده باشید که به علت کنده شدن احتمالیش و البته کمر درد مجبورید مثل روبات ها راه برید ...


و هم عفونت مثانه و مجاری ادراری داشته باشید که اون خودش کلا مقالی جدا می طلبه ( خدایی اش می طلبه ها ... ) فقط همینو بگم نمیتونی 3 ساعت مداوم بخوابی ...


حالا تو این وضعیت اگه برید دستشویی چه اتفاقی پیش میاد ؟

اقرار میکنم خودم بیش تر از همه از تجربه ی اون لحظات لذت بردم

و آرزو میکردم دوربینی اون تو می بود تا این وضعیت خارق العاده رو که بیشتر شبیه حرکات یوگا و مرتاض های هندی و عابدین بودایی ( همونا که 2 ساعت خیره میشن یه جا بعد یهو یه حرکتی میکنن ... ) بود ؛ ضبط کنه , شما حساب کنید به مدت چند دقیقه آرزوی من این بود دستم به سیفون برسه ... 3


جسارتا

میدونم فضا کلا بوی بد گرفت ولی بعد از اون تجربه یه پیام به ملت ایران و همه ی ملل اسلامی و غیر اسلامی دارم که دوست دارم پس از مرگم هم روی قبرم و اگه شد قبر های کناری و مخصوصا دستشویی قبرستون نوشته بشه :


عزیزان من قدر دستشویی رفتناتونو بدونین ...


........................................

پی نوشت :

1 . تصمیم گرفتم از این به بعد پست های ساده تر هم به جز شعر و نقد و اینها بذارم .

2 . البته چند روزی میشه با کمک های خداوند , خانواده و دوستان یعنی  مشهود که کارهای بیرونمون رو انجام میدن رو به بهبود هستیم , البته شما دعاتونو بکنید ... سنگ مفت گنجشت ( خانم مستم ! هه هه ... کور خوندین , خودم اینطوری نوشتم ) مفت .

3 . که البته رسید ... !

4 . نخند ... سر خودت میاد ...


نظرات 11 + ارسال نظر

اللهم اشف کل مریض

آمین ...
اگه خدا بشنوه ...

سپیدبال 25 آبان 1391 ساعت 13:07


ببخشید..کلا نشد نخندم!!!
ایشالا خوب میشی مومن فی سبیل اله!!..امیدوار باش.......

[:S010:
این ارزشهای ما رو کردی ملعبه دیگه
همون گشت ارشاد حقته ...
............
باور کن دارم دیوونه میشم
یه کلمه درس نمتونم بخونم ...
خدایی خیلی بده ...
آخه چند تا به یکی نامردا ...

ریحانه 25 آبان 1391 ساعت 23:26 http://www.reyhane70.blogfa.com

سلام
انشالله خوب میشید
اَللهم اشف کل مریض...

تصمیمتون هم خوبه...

ممنون
لطف کردید .
خدا رو شکر بهتر شدم ...

یاسین 26 آبان 1391 ساعت 04:16 http://birabtane.blogfa.com

راس راسی قهر کردیا !!
بیشتر مراقب خودت باش پسر خوب

کاری چیزی داشتی بهم بگو

هنوز منتظرم گوشیتُ برداری و
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یه کم از مریضیات بگی بخندیم

ثانیه 26 آبان 1391 ساعت 10:49 http://www.pinokiyo71.blogfa.com



چی بگم

موفق باشی ...

منتظر نوشته هام

ماه عاشقی مبارک


شما چیزی نباید بگی من باید آه و ناله کنم ...

طناز 26 آبان 1391 ساعت 13:02 http://raspberry.persianblog.ir/

خوشم میاد هیچکدوممون هم درس حسابی نیستیم! یه مشت داغووون:)))
خوب میشی ایشالا ما دعا میکنیم:)

هی ...
روزگار با ما چه کرد ...

فاطمه(مستم) 26 آبان 1391 ساعت 23:39 http://mastam.blogfa.com/

انشاالله زود خوب بشی
من خودم دائم المریضم... و البته کیف میکنم نه از درد و ناله نه از این که بیش تر از یه ساعت نمیتونم بشینم... درد و رنج هم آدمُ خدایی میکنه هم بزرگ! شایدم تلقین باشه ولی برای من همیشه نتیجه خوب یداشت...

یاعلی

نه خیر
انگار همه مریزن تو این وبلاگ ...
خدا همه مونو شفا بده ...

فاطمه(مستم) 27 آبان 1391 ساعت 18:53 http://mastam.blogfa.com/

ض تو رو خدا داور دقت کن

توپ تانک فشفشه ...

pile 30 آبان 1391 ساعت 11:44

وای چقدر وضعتون خرابه ان شا الله که هر چه زودتر خوب بشید.

ممنون

حسین رازی زاده 1 آذر 1391 ساعت 14:51

من درکت میکنم
من پاور لیفتینگ کار میکنم
وقتی تو اسکات وزنم رو زیاد میکنم تا دوسه روز تو زورخونه خونمون دچار مشکل بشین پاشو هستم

زهرا 1 آذر 1391 ساعت 15:17 http://maande90.blogfa.com

این همه بیماری و یه آدم؟! o_O

ایشالا که بهتر بشین! بهتر که گفتین دارین میشین! ایشالا خوب بشین ...

این غلطای املایی شما یه جوریه که انگار همش عمدیه !!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد