فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

یلدا

به من میخندی و بازم , به من خندیدنت خوبه

میگن دزدی بده اما , میگم دزدیدنت خوبه


قریب چند ملیون بار , بهت گفتم دوست دارم

نفهمی کن نمیدونی , چقد پرسیدنت خوبه


منم مثل " روازاده " پزشکی رو نمی فهمم ...

واسه قلبم کدوم دارو مث بوسیدنت خوبه ؟


نسیم صبح دیدارت همه چترامو آتش زد

آهای یلدای بارونی , ببار باریدنت خوبه ...


بی دار

یلدای 91


پا نویس :

1 . ناقصه , ... ولی زدم ... دلم گرفته بود ...

2 . تصمیم دارم هر بار سر میزنم کاملش کنم


نظرات 4 + ارسال نظر
ثانیه 18 اسفند 1391 ساعت 22:53 http://www.pinokiyo71.blogfa.com



سلام

همین اول بگم اهنگ وبلاگتون بی کلام بود خیلی بهتر بود خیلی



فکر کنم شیرجه زدین تو فاز دلتنگی

خدا قوت


سلام
ممنون
شما سال به سال یه کامنت میذاری دیگه اول و آخرش چیه ؟

..
آهنگو عوض میکنم ایشالله

زهرا 19 اسفند 1391 ساعت 13:46 http://maande90.blogfa.com

این استفاده از وقایع و شخصیتای معاصرو توی شعراتون دوست دارم! فک کنم یه اسمی داره اینجور شعرا، نه؟! ولی یادم نیست ...

تصمیم خوبیه! البته اگه سر بزنید :دی

والا شنیده ایم که پست مدرن هستند ...
ولی کلا در وادی نوشتن باید بگویی گور پدر هر چه سبک است و خواهد بود ...
خودم میدونم
بازم دارو هامو اشتباهی انداختم ...

زهرا 21 اسفند 1391 ساعت 12:33 http://maande90.blogfa.com

آره خودمم میدونستم :دی فقط شک داشتم! گفتم بپرسم خلاصه پرسیدن که عیب نیست ولی سوتی دادن اشکال داره خب :دی

فک کنم این داروهایی رو که الان میخورین، نخورین کلا بهتره! :دی

واسه قلبم کدوم دارو
مث بوسیدنش خوبه ؟

یاسین 22 اسفند 1391 ساعت 02:06

تو تنهایی و تنهاییت
جهان رو ساده تر کرده
تو مغروری و مغروریت
منو افتاده تر کرده

اینا رو از کجا گیر میاری؟! آدمو داغون می کنن

از نگاه یه همکلاسی سی و چند ساله ...
فقط نمیدونم چرا تو همون بیت اول شارژش تموم شد ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد