فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

هیچکس از فاحشه های ایرانی خبر ندارد !

پاسخ بدهید ؛ دوازده سوال برای آشنایی با یک خائن (جواب ها در پی نوشت )

:

1 . این جمله در مورد کجا و از چه کسی است ؟  

دلم برای ..... یک ذره هم تنگ نیست .

الف . خانه ی پدر ژپتو . از پینوکیو

ب . خانه ی پدر پسر شجاع . از پسر شجاع

ج  . ایران . از بهمن قبادی

د  . وطن . از یک جاسوس ( باید هم نباشد خو )



2 . این عبارت بهمن قبادی در مورد کدام شخص و کدام فیلم بوده است ؟

 علاقه‌مند به بازی ...... در فیلمم هستم .

الف : جنیفر لوپز . در مورد فیلم فصل هلو

ب : کرد ها . در مورد فیلم فصل زامیاد های آبی

ج . اردوغان . در مورد فیلم فصل کردگدن

د . اردوغان .در مورد فیلم  فصل پول پارو کردن

 

3 . این جمله ی بهمن قبادی در مورد جشنواره ی فیلم کن را کامل کنید :

اینجا نقطه‌ی خوبی برای پریدن در ......... است .

الف . پول

ب . شیر موز

ج . آب

د . آغوش مونیکا بلوچی

 

4 . این جمله ی بهمن قبادی را کامل کنید :

من فقط آرامش می خواهم الان. ۴۳ سالمه و در ناآرامترین نقطه و فرهنگ دنیا زندگی کردم. آمدم بیرون که ...

الف . یه حال اساسی به دل بی صاحابم بدهم .

ب . یه چند تا بوس به اردوغان بدهم .

ج . یه کوچولو عشق و محبت به سرزمینم بدهم .

د . بیشتر از یه کوچولو عشق و محبت به دشمنان سرزمینم بدهم .

 

5 . این جمله ی بهمن قبادی را کامل کنید :

من آمدم به ........... و در این غربت ...........  به من حمله کرد.

الف . ترکیه . کرگدن

ب . منزل بهروز وثوقی . بهروز وثوقی

ج . غربت . سکوت

د . جمع پاچه خاران کیارستمی . خود کیارستمی

 


6 . ادامه ی این عبارات از بهمن قبادی را حدس بزنید .

من عاشق .......... هستم . وصادقانه ترین جمله ام را بگویم اینکه دوست دارم وقتم را با ............. بگذارنم تا با .............  .

الف . مونیکا بلوچی . دختران جیگر ایتالیایی . دختران ایرانی

ب . سازمان سیا . تروریست های پژاک . سپاهی های ریشو

ج . حیوانات . حیوانات . بعضی از رسانه ها

د . مردم . خیانت  به مردم . خود مردم

 

7 . کلمات ناقص این عبارت از بهمن قبادی را کامل کنید .

 من به عنوان   ...........   ،   .............. می‌خواهم .

الف . جاسوس . پول

ب . دیوانه . دارو

ج . فیلمساز . دارو

د . یک کرد آمریکایی . ایران تجزیه شده

 

8 . ابن عبارت بهمن قبادی را کامل کنید .

الان خیلی احساس ........ دارم . احساس می‌کنم که کاری برای .............. کرده‌ام و صدای این بچه‌ها را به گوش عده‌ای رسانده‌ام.

الف . دستشویی . باد های معده ام

ب . پولدار شدن . آرش و خواننده های ی مظلوم لس آنجلسی

ج . آرامش . بچه های موسیقی

د . آرامش . 8000 قربانی کرد سهرشتان سردشت طی حملات شیمیایی صدام به پشتیبانی آمریکا و تک تک کشور های غربی , همین ها که با دلارهایشان به ملتم فحش می دهم !


 

9 . این عبارت بهمن قبادی در مورد فیلمش ( هیچ کس از گربه های ایرانی خبر ندارد )  را بخوانید :

" من رفته بودم با این آدم ها آشنا شوم که یک دفعه پنجره جدیدی از فیلم سازی برایم باز شد و تبدیل شد به یک فیلم . و بعد گفتم که وقتی این فیلم با ارزانترین هزینه ساخته شد بگذار تقدیم به مردم ایران کنم . "

به نظر شما بهمن قبادی با این توان مالی و روحیه ی ایثار در کدام مسند مفید تر خواهد بود ؟

الف . کمیته ی امداد امام خمینی (ره )

ب . کمپین حقوق بشر وابسته به دولت ستم دیده ی آمریکا

د . وزارت دفاع آمریکا شاخه ی فیلم سازی , منطقه ی کردستان ، بخش فیلم های سفارشی هنری

ج . با مقایسه ی این گفته ها و دلارهای های معروف ترین کمپانی های فیلم سازی در تولید فیلم هایش و برترین امکانات و ستارگان مخصوصا در فیلم آخرش ؛ باید گفت ایشان بهتر است همین فیلم سازی مستقل و مظلوم خود را ادامه دهند تا به گند کشیدن جاهای دیگر ... !

 

10 . این عبارات بهمن قبادی خطاب به عباس کیارستمی را بخوانید :

" آنچه حق شما نیست، بیان حرف هایی است که تیتر روزنامه های حامی دولت ایران می شود و رژیم ایران را خشنود می کند. بر چه اساس به خود اجازه می دهی تلاش فیلمسازان برای همراهی با مردم ستمدیده و شرافتمند را با کلمات ناپسند به مسخره بگیری و بد تر از آن هم زبان با دیکتاتور های دینی به نهی از منکر روی آوری؟ چه باعث شده تا حرف هایی که پیش از این تنها از زبان مسولان حکومتی سینما و روزنامه نویسان کیهان شنیده بودیم را این بار از زبان شما بشنویم؟ "

به نظر شما عبارت بالا بیانگر کدام حق بهمن قبادی است ؟

الف . حق شنیدن حرف هایی که دوست دارد از هر کسی که دوست دارد !

ب . حق به کیش خود پنداشتن دیگران

ج . حق تایین حقوق دیگران مخصوصا آنها که به رژیم فحش نمی دهند

د . حق ؟ فقط یک روشنفکر دیکتاتور حق کاربرد این واژه را دارد

 

11 . با توجه به این که در فیلم آخر بهمن قبادی " فصل کرگدن" , انواع رابطه ی جنسی از قبیل سکس زناشویی , سکس پدر با دختر و تجاوز جنسی ؛ به زیبایی و دقت تصویر شده اند , پیش بینی می کنید فیلم بعدی ایشان چه نام داشته باشد ؟

الف . هیچکس از فاحشه های ایرانی خبر ندارد !

ب . زمانی برای مستی سبز ها

ج . چون در نیویورک فیلم برداری خواهد شد ... حتما باید ... ای بابا

د . احتمالا فیلم تبلیغاتی اصلاح طلبان در انتخابات بعدی خواهد بود , اسمش بماند !!!

 

12 . فکر میکنید منظور قبادی از فشار ها و اضطراب ها در عبارت زیر چیست ؟

فکر می کنم که کوتاهترین عمر ممکن را به دلیل این اضطراب ها و فشارها خواهم داشت .

الف . فشار های ناشی از شمردن دلار های ترکیه و کردستان عراق (آخرین فیلم قبادی محصول مشترک ترکیه و کردستان عراق است !! )

ب . رنج دوری از وطن ( سفر برای جشنواره ها اجازه ی زندگی در خاک  نیویورک را به ایشان نمی دهد )

ج . دغدغه ی نیرو های تروریستی کردستان , پژاک ؛ پ ک ک , توده ای ها ؛ مجاهدین خلق, طالبان و ...

د .فشار این جور حرفها  : علاوه بر اعتراضات رسمی موزیسین هایی همچون بهروز صفاریان به فیلم قبلی بهمن قبادی ( کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد ) ، گروه کیوسک ( یکی از معروف ترین گروههای زیر زمینی راک )  در یکی از آثار خود در مورد بهمن قبادی می گوید : گروههای زیر زمینی رو ؛ میزمنم تو سرشون و فیلم می سازم , فیلم رو میفرستم تو جشنواره , از شهرت ثروت می سازم ...

 

پی نوشت :

1 . جواب واقعی تمام سوالات , گزینه ی ( ج ) است .

2 .  حوصله ی لینک دادن جزئی به تک تک مطلب ها را نداشتم , تمام منابع ام از گفته های این بابا را در ادامه میگذارم , تمامش مال آن وری هاست و نیازمند فیلتر شکن ... هیچ کدام از جمله ها دست کاری نشده اند ...

3 . در مورد این آدم یک کلمه را فارغ بحث تکنیک و نقد و فن و ... اطمینان دارم , فقط یک کلمه : خائن و لا غیر .

4 . لینک های منابع :

بهمن قبادی ( ویکی پدیا )



نظرات 41 + ارسال نظر
لطیفه و طنز 23 فروردین 1392 ساعت 15:44 http://www.jokeha.com/

هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ... jokeha.com

به روی چشم

تا..به زودی 23 فروردین 1392 ساعت 16:10

یه سوال برام پیش اومد دوست من:
برای گلشیفته فراهانی چه واژه ای به کار میبری؟

چیزی به ذهنم نمی رسه ...
اگه منظورت بی حجاب شدنش باشه فک کنم به خودش ربط داره چون توی ایران نیست که به قوانین ما احترام بذاره ... ولی خب مسلما جهان بینی من اساسا فرق میکنه ... چی بگم ... دوست ندارم از بالا برای هر کس به اشکالی بتراشم ...
ممنون از مطالعه و نظرت

حسین رازی زاده 23 فروردین 1392 ساعت 19:36

خوندمت.جالب بود
اگ بازم آپ شدی خبرم کن

مرسی برادر
به روی چشم

Kaqazi 23 فروردین 1392 ساعت 19:53

این آقا خالی تر از این حرفاست . خائن لفظ سنگینیه . بقول ممد مایلی کهن (!) : کوتوله

_________________________________

پ.ن : قضاوت میکنم پس هستم .

حق مطلب رو ادا کردی دیگه من چی بگم ....
خدایش بیامرزد ...

شاپرک 24 فروردین 1392 ساعت 14:20 http://sahi7.blogfa.com

السلام علیک یا سیدة النساء العالمین

غم مادر بزرگترین غم عالم است..

این ایام را به شما تسلیت عرض می کنم...

ممنون
همچنین

حیات 24 فروردین 1392 ساعت 20:21 http://www.sejde10.blogfa.com

سلام
تسلیت میگم

سلام
همچنین

ثانیه 24 فروردین 1392 ساعت 23:38 http://www.pinokiyo71.blogfa.com



گوسفند


------------------

کوتاه مفید مختصر و عمیق گفتم نظر دیگه ای
در رابطه با ایشون ندارم

چقدر دل دوستان پره ...
ای کاش زود تر باب این کلام گشوده می شد ...

Kaqazi 25 فروردین 1392 ساعت 14:52

البته من برای آقای قبادی احترام قائلم به واسطه ی ارتباطش با مافیای موسیقیایی آندر گراند ملتفت و شخص مهدیار آقاجانی .
اما یه سری از افراد بیشتر خودفروشن تا وطن فروش مثل ش.نجفی ، گ.فراهانی و همین آقای قبادی خودمان . برای این افراد به نظرم واژه "کم فروش" واژه مناسب تریه تا خائن .

هرجایی که بری یه شعبه از " کم فروشی " دوستان هست ...
هنر موسیقی کتاب ادبیات شعر رسانه ... همه جا

ولایت عشق 26 فروردین 1392 ساعت 07:47

با سلام لذت بردم از این ادبیات .می دانی ما نوعی فاحشه داریم که بدترینه درفاحشه ها .انهم کسانی که فکرشان را اجاره می دهند .کسانی که به بشریت خیانت می کنند.و کاری کثیف تر از زنی می کنند که شبی در اغوش مرد غریبه می کند.
به وضوح می بینم که سالهاست این فساد چرکی به دنبال ابروی مردم است.در نبودن تریبون پاسخ ناجوانمردانه به فرد مورد نظرشان حمله ور می شوند و چنگ به صورتش می کشند .
به خاطر چی؟مطمنا پای وطن در میان نیست زیرا امثال شما عرب هستید و از بردن نام ایران خجالت زده می شوید.
مطمنا به خاطر خدا هم نیست زیرا انقدر فاسد هستید که ادعای مذهب عین جوک می ماند از سوی شما .
به خاطر مردم هم نیست زیرا شما مردمی نمی شناسید.ببینید فقر همه را از بین برد ولی ترجیح می دهید عامل این فقر را تقدس کنید .
پس به خاطر چیست؟
به نظر من شما همان فاحشه فکری هستید که برخی ان را معرفی می کنند .به دستور هم اغوشتان این مطالب را می نویسید.لعنت بر فساد.لعنت بر طالبان .لعنت بر دست شیطان.

احساس می کنم فریدون فرخزاد از آنسوی خاطره ی افکارم آمده است و کامنت گذاشته است اینجا
فاحشه ی فکری ...
بله
من یکی از خامنه ای پرست های قرن اخیرم
اما نمی دانم از کجا میدانی در مورد فقر و خیلی چیزهای جامعه ام نظرم چیست ... در مورد موسیقی و ... خیلی چیز ها
من مورد خاص خودم هستم
و اشتباهت دوست عزیزم که دوست دارم باز هم کامنت بگذاری و با قلم دوست داشتنی ات آب کشم کنی ( جدی میگم )
اشتباهت اینجاست که فکر میکنی ما به دستور او این کارها را میکنیم...
نگار اگر درخواست کند که مزه ندارد ... دستوری نیست ... جنون میخواهد
.
ما را سری است با تو که گر خلق روزگار
دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم ...

Kaqazi 26 فروردین 1392 ساعت 13:32 http://Hadd.blogsky.com

‏‎@‎ولایت عشق
روزگاری غریبی است نازنین ...
جامعه بشری یا هر حلقه از اجتماع‎ ‎که بخواد مستقل از سایر حلقه ها عمل کنه‎ ‎به یه بلد راه "محتاجه" ، حالا رهبر یا هرچی که میخوای اسمشو بذاری . البته واضحه‎ ‎شما تو مراحل بدوی موندی و نژاد رو بهونه کردی . اگه رهبر یه بلوچ یا کرد بود چی ؟ نظرت چیه از ملت آزمایش ‏dna ‎‏ بگیریم هرکی برگه جوابش شباهت بیشتری به ‏dna‏ استخونای پوسیده ی کوروش کبیر‎ ‎داشت رهبر ایران بشه ؟ ها
با وجود این تفکر مام وطن نیازی بوجود دشمن خارجی نخواهد داشت
حرف آخر
دشمن دانا بلندت می کند
یار نادان ...

هزار مدخل می شه از جنایت این نوع تفکر گفت
همونهایی که فکر هایی مثل " ولایت عشق" رو داشتند روزهای اوج خون و درد توی مهران و سومار و خرمشهر , مشغول خروج از کشور و جمع آوری و قایم کردن کتابهای ناسیونالیستی و ملی گرایانه شون بودند و بسیجی ها و همان عوام فاحشه ی مغزی وصیت میکردند حتی بعد از شهادت جسدشون رو سنگر بکنن ...
هنوز هم قصه همونه
مردم میجنگن و ادا بازان مردم مردم میکنند
اونقدر از این بحث های بی فایده با جماعت " دگر راهبر " ( که مغزشان از آنسوی کره ی زمین رهبری می شود ) داشته ام که دیگر فقط بعد طنزش مانده است ...
با این حال فرصت نقد و شاید فحاشی برای همه هست
بگذار لعنت بارانمان کنند , همین که گفتگویی هست زیباست

ولایت عشق 26 فروردین 1392 ساعت 19:16

جامعه بشری یا هر حلقه از اجتماع‎ ‎که بخواد مستقل از سایر حلقه ها عمل کنه‎ ‎به یه بلد راه "محتاجه" ، حالا رهبر یا هرچی که میخوای اسمشو بذاری
پاسخ من :
اشتباهتان همینه .انسان بلد نمی خواد .این نوعی هیجان و نوعی گمراهی که فکر می کنه یه نفر لازمه که سوپر من مذهبی باشه .شما یادتون می ره هالیوود را به قهرمانسازی متهم می کنید!ولی خودتان قهرمانی را می سازید که جان و مال مردم را در اختییار او می دانید وقتی در نماز جمعه بعد از سال 88 انتظار داشتیم به شهروندان نگاه بشه اینطور نشد .و اینجا بود که اخرین امید هم به باد رفت.

من به شخصه از قهرمان سازی هالیوود لذت می برم
چون برای فرهنگ خودش قهرمان میسازه , البته این قیاص اشتباهه
به نظرم هنوز بحث ولایت فقیه برای ما جا نیافتاده
هنوز با عینک اومانیسم به اسلام و مردم مسلمان ایران نگاه میکنیم ...
با این حال معصوم سازی از یک فرد غیر معصوم اشتباهه و این اشتباه هم گاها اتفاق می افته
اما بحث رهبری اصلا در حوزه ی بت سازی نیست
ولایت اصلا در این حوزه نیست
باشد که مفید افتد ...
....................
باز هم ممنون به خاطر گفتگویی که ایجاد شده

ولایت عشق 26 فروردین 1392 ساعت 19:32

احساس می کنم فریدون فرخزاد از آنسوی خاطره ی افکارم آمده است و کامنت گذاشته است اینجا
فاحشه ی فکری ...
پاسخ من :
ببینید من هم اشاره کردم که برخی می گویند .ما ایرانیها متاسفانه وقتی چیزی یا کسی را از دست می دهیم متوجه ارزشش می شویم .مرحوم فرخزاد هم انسان با سوادی بود و هم یک ایرانی بود .جمله او بر خاسته از سوادش بود .
مردم ایران در ان سالها شخصیتایشون را گاهی با شوخی هایی معرفی می کردند ولی امروز او جایگاه خود را یافته .
سال 57 فکر می کردیم که اگر مذهب مسلط شود جوانب انسانی ما پیشرفت خواهد کرد .نمی دانستیم که این ذات انسان است که مسلط می شود و نه مذهب .امروز فساد را می بینیم .ابرو بردن افراد را می بینیم .تقاضای اعدام را برای زنده ها می شنویم.
وقتی کسی را می بینم که یقه بسته و انگشتر کرده به دست و ذکر می گوید می دانم که او چه قصدی دارد که این تظاهر را انتخاب کرده .
وقتی دور برت پر می شود از روحانی !!!و روحانی های واقعی می روند مجلس می فهمم که چقدر درست عمل شده !
شما ازادید که هر فردی را بپرسید.ازادید که برای اسلام نگران باشید .ولی مردم را ببینیم که دسترسی به درمان و دارو ندارند لباس مندرس به تنشان است و اینده را از دست داده اند .گرانی استخوانشان را خرد کرده و جماعتی عصبی و افسرده برای لقمه نانی در هم می لولند .و همان موقع اتومبیل های گران را میبینیم با سرنشینانی ی که یکشبه در پناه فساد میلیادر شده اند .این بود هدف انقلابی که خون دادیم برایش ؟و تو الان برای اینکه وضع به همین شکل بماند حاضری هر کاری بکنی !!!!!!!!!!!!



ولایت عشق 26 فروردین 1392 ساعت 19:40

برای نقد کردن کسی باید مقامش را ازش بگیرید.
برای اینکه بدانی پلیس چه کرده باید لباسش را از تنش خارج کنی .وبرای اینکه بدانید چه کردید کافی است که برای ساعتی تقدس و تظاهرات مذهبی را از خود جدا کنید تا متوجه شوید چه دردی به جامعه وارد اوردید.
عقلانیت را حاکم کنیم و ببینیم چه کسانی با مفاهیمی ساده و اثبات شده مثل جراید ازاد مخالف هستند؟
مسلما اینها کسانی هستند که مردم را مستحق دانستن هرچیزی نمی دانند .و ان موقع فساد در این محیط به وجود می اید .در قرن حاضر چگونه علنا می توانید با مجازات روزنامه نگاران ازاد موافق باشید ؟
مفاهیمی مانند احزاب سیاسی که می تواند باعث پیشرفت شود را عین فتنه می خوانید !!!

ولایت عشق 26 فروردین 1392 ساعت 19:46

شما گفتگویتان همیشه یک الگو دارد .از ان فردی که همفکر شماست و در ایست بازرسی جلوی کسی را می گیرد تا اقای کوچک زاده که نماینده 500 هزار نفر است در مجلس و استاد دانشگاهی مثل اقای یامین پور همه و همه یک دایلوگ را دارند که از کلمات دشمن -توطئه -فتنه -رصد -به اندازه کافی استفاده می کند .
امروز به لطف شما در ردیف دوستانی مثل کره شمالی هستیم .چرا نسل بشر از دیدگاه شما در دنیا استقبالی ندارد ؟
چرا فکر می کنید مقابله مردم در داخل و یا خارج نشانه مظلومیت شماست؟
چه کسی اثبات می کند که شما حقیقتی هستید که باعث نجات بشریت است؟
ایا در این حقیقت دروغ گفتن و ابرو بردن افراد وجود دارد ؟

ولایت عشق 26 فروردین 1392 ساعت 19:53

همونهایی که فکر هایی مثل " ولایت عشق" رو داشتند روزهای اوج خون و درد توی مهران و سومار و خرمشهر , مشغول خروج از کشور و جمع آوری و قایم کردن کتابهای ناسیونالیستی و ملی گرایانه شون بودند و بسیجی ها و همان عوام فاحشه ی مغزی وصیت میکردند حتی بعد از شهادت جسدشون رو سنگر بکنن ...
هنوز هم قصه همونه

پاسخ من
این عادت شماست که استفاده ابزاری از هر موردی که بشود می کنید .جنگ تمام شده .ایا کسانی که در جبهه جنگ بوده اند و بدنشان پر از ترکش است نمی تواند مثل من به شما انتقاد کنند؟
دقیقا من چند سال در منطقه جنگی بودم و مجروح هم هستم .
امروز زندگیم را که با بازوی خودم و بدون فساد فراهم کرده بودم به خاطر بی لیاقتی امثال احمدی نژاد از دست دادم .و شما مطمنا از حامیان ایشان بوده اید.
شما فکر منافع خودتان هستید و اصلا حقی برای دیگر ایرانیان قایل نیستید.
ایا این جز افتخارات شماست؟
ایا فکر می کنید همه دنیا فاسد و در حال فرارند ؟و تنها شما هستید که زیر تانک در جبهه می خوابید؟

به نظرات قبلی پاسخی داده نشده
چون نیازی هم به پاسخ نیست مسلما هر کسی می تواند مطالب را خوانده فکر کند
در مورد بسیاری مطالبی که ذکر کردید حرف ها دارم و معتقدم شما بیشتر واژه بازی میکنید تا دیالوگ
هیچ اصراری نیست صد درصد نظام همه معصوم باشند یا مثلا به قول شما انزوای ایران اگر هم باشه نتیجه ی اعمال خود ما باشه و اگر مثلا جمهوری اسلامی نمیبود اینطوری نمی شد - مثلا عربستان که همراه استکباره چی شده - و این که اگر شده مثلا یکیش به خاطر قضیه ی فلسطینه که اون هم خودش یک بحثه , چقدر ضرورت داشته و ...
دلیلی نداره یک رزمنده قدیمی که قابل احترامه بیمه باشه که هر کاری دلش میخاد بکنه همونطور که شمر جانباز رکاب حضرت علی ع بود , باید " ما قال " رو چسبید نه " من قال " ...
بسیاری از پیشفرض های شما غلط و برآمده از یک جانبه نگری و غضبناک بودن نگاه شما هستند
مثلا در مورد قرن اخیر و ... متاسفانه آنقدر قوائد اومانیسم براتون بدیهی شده که فکر میکنید انسان امروز چیزی بیشتر از انسان قرن های گذشته داره , یا ملاک خوشبختی تلقی دیگر دولت ها و حتی جوامع از ماست ... این بگراند نگرش شما آلوده به کرم انسان پرستیه چه برسه به ادامه و ...
بنای حقیر بر پاسخ دادن و رو کم کنی نیست
به همین دلیل جواب نمی دهم و فکر رو برای خودم و مخاطب باز میگذارم
و در مورد احمدی نژادی بودنم بله , صد در صد اگر هزار بار هم به اون دوره برگردم به احمدی نژاد رای خواهم داد و باز هم توی دانشگاه برایش ستاد خواهم زد چون توی اون برهه تنها راه حفظ ایدولوژی اسلام و انقلاب اسلامی حمایت از ایشون بود , علی رغم این که نقد هایی داشتم و امروز هم دارم ...
از شما هم خواهش میکنم صفر و یک نبینید
یک چیز می تواند در شئونی خوب و در شئونی بد باشد قرار نیست همه یک جور و یکی از دو قطب خوب و بد باشند ...
................
خیلی سعی کردم وارد بحث نشم چون اصلا قرارم توی وبلاگ بر بحث نیست قبلا زیاد بحث میکردیم ولی بعد دیدم برونگرایی زیاد درون آدم رو خالی میکنه .
همین که لطف میکنید و نظرتون رو ارائه میدید برای من و مخاطبان بسیار خوبه , همین که زمینه و سوالی برای فکر کردن ایجاد میشه .
سپاسگذار و ممنون

محسن 26 فروردین 1392 ساعت 21:37

http://00irn.blogspot.com/2013/04/6.html

شما باید بدانید که باعث شدید بزرگترین تغییر در اعتقادات بیشتر مردم صورت گرفت.
وقتی دیدیم که از دل شعارهای مذهبی ادمهای خشن بی رحم و فاسد بیرون امد ان موقع مردم فکر کردند که چگونه مقدسات چنین افرادی را جذب می کنند ؟
و به تدریج این فکر به وجود امده که بهتر است مذهب در همه جا وارد نشود .
یکی از مواردی که باید مذهب را از ان جدا کرد اداره جامعه است.

هه هه ... بر گردیم انقلاب صنعتی ؟
سوخته ترین نسخه های غربی ها را نوشخار میکنید ...
.
تعبیر شما در مورد مردم رو نمی فهمم
اعتقادات بیشتر مردم ؟
رای گیری کردین ؟
...
دین عزیزم همه چیز بشره
اداره ای نیست جامعه ای نیست بدون دین
ارجاع به کتاب دین و زندگی اول راهنمایی ...
.
لینک هم جالب بود
نمیدونم چرا این حرف ها رو توی نوشته ی صد ها سال پیش از مستر همفر ها خوندم و شنیدم ...

تا..به زودی 26 فروردین 1392 ساعت 21:56

دقیقن همینو میخاستم!
اینکه نمیشه برای هر کسی به سادگی "واژه" به کار برد

نمیدونم اون حرفایی که با کیارستمی داشته راسته یا نه!
اما به نظرم میشه برا هر کدوم هم حق قائل شد
هم ناحق!

اینکه قبادی رفته اونجا و چه چه کرده و چه چه گفته نمیشه ملاکی برای "خائن" بودن
چه چیزی از اینجا رو به حراج گذاشته که شد "خائن"؟

منظور من از این عبارت همین بخش بوده که یک نفر حاضر بشه به هر دلیلی بدبختی های مردم خودش رو با پول بگانه بساره , بولد کنه و خیلی جاها بی انصافانه یک جانبه گویی کنه و مشخصا " دروغ " تحویل دیگران بده و بعد با جوایزش که مسلما به علت ضد ایرانی بودنشون هستند پز بده ...
من به این میگم خیانت و حاضرم برای هر جاییش که میخواهی مصداق بیارم.
در مورد کیارستمی بله اون متن نامه هست توی پیوند ها , حالا این که چند و چون کار چی بوده ادعایی ندارم و حرفی هم نزدم
.
قالب مطلب طنزه و طنز سیاسی هم ادبیات تندی داره خودم هم میپذیرم که تنده , اما حرفی توش هست , منظوری هست , دلیلی هست
.
ممنون از نظرت
نظرات چالشی همیشه لذت بخش تر از دیگر نظرات هستند

محسن 26 فروردین 1392 ساعت 23:46

نمیدونم چرا این حرف ها رو توی نوشته ی صد ها سال پیش از مستر همفر ها خوندم و شنیدم ...
جمله بالا را شما نوشتید.
دفاعت ضعیفه.

خوب اگر من بگویم مجموعه اعتقادات تو را خیلی بیش از این خواندهایم و شنیده ایم چی ؟
تفاوت اینجاست.33 سال پس از انکه شیفته و امیدوار شدیم و حرفهای الان تورا می زدیم ...... فهمیدیم که چی بر سرمان امد.
میلیونها معتاد....میلیونها ناراضی و سرخورده و زیان دیده .......اعتماد به نفس شما نمایشی بی اثراست برای امثال من .
دین خوب است اگر ابزار قدرت نشود .اگر هزینه غلبه بر رقیب نشود .اگر راضی به کشتن انسانی نشویم .اگر ترسناک نشویم .و زن و بچه مردم شبها کابوس ما را نبینند .شما سر زیر برف کرده اید .

من در مقام دفاع نیستم
چرا فکر میکنید اینجا میدان جنگه و ما باید شاخ به شاخ بشویم
با این حال هر طور مایلید ...
این که میگید مردم از دین رویگردان شده اند نشان می دهد اصلا جامعه را درک نمی کنی ؛ کدام مردم ؟ همین ها که رسوایی را که نماد جامعه ی دینی است سه میلیاردی کرده اند ؟
طوری حرف میزنی انگار ایران زمان شاه بهشت بوده است الان شده است جهنم , ما در بسیاری موارد ضعف داریم و خودمان هم معترفیم ؛ خود رهبری مملکت می گوید ... حالا این ها را چسباندن به ریش اسلام یک جهالت بزگی میخواهد که در کلام شما پیداست , روز عاشورا بیرون بروید تا نگاه مردم به دین را در یابید , کار سختی نیست درک این ها
شما نه جامعه را می فهمید نه دین را و نه حتی خودتان را ؛ یک دنیای خیالی برای تان درست کرده اند بوغ های استکبار و فکر میکنید همه خسته هستند مثل شما ... کجا ما راضی به کشتن انسانی شدیم ؟ اگر منظورت اتفاقاتی مثل کهریزک است که هر جا ثابت شده است کار نظام بوده پی گیری شده اند ,
اگر امید واری ات 33 سال پیش به خاطر رفاه بوده است باید بگویم اصل اسلام رفاه نیست ؛ اسلام عشق به خداست در هر شرایطی اگر حسین باشی و ناموست بهای عشق بازی با خدا باشد ... بله اعتقادات من مال 1400 سال پیش است اما تفاوتش با مزخزفات تو و امثال تو این است که به مصلحت شکم و زیر شکم تغییر نمی کند ؛ ما میگوییم اسلام و فقط اسلام ... با این حال سواستفاده ها همه جا هست
عشق این مردم به اهل بیت به انقلاب را اگر نمی توانی ببینی مثل خیلی ها که سال 88 یابو برشان داشت و گفتند مردم پشت نظام نیستند و دیدند برخلاف چین که با تانک معترضان را خفه کرد خود بسیجی ها خود مردم نه دی آمدند زدن توی دهن یک مشت دیکتاتور کودتاچی , و بعد خود سبز ها به چیز خوردن افتادند و الانش هم به هزار زور میگویند نفهمیدیم آدم حسابمان کنید , شما دو تا خبر مرگ فلان جاسوس و دروغ هایی مثل ندا را حقیرانه در اوج پستی برای خود بت کرده اید و بعد ادای آگاهی در می آورید ...
دوست من بله مشکلات هست , فقر هست و هزار معضل دیگر که دلایل و راه حل های فراوان دارد ؛ اما این را بدان اگر نمی توانی اعتقاد مردم را درک کنی لطفا برو و بمیر .
تمام

ولایت عشق 27 فروردین 1392 ساعت 00:14

این بگراند نگرش شما آلوده به کرم انسان پرستیه چه برسه به ادامه و ...

ولایت عشق:
این چه سریه ؟پس از تمام خرابکاری ها سرانجام فقر را مستقر کردید. الان هم طوری صحبت می کنید که بقیه افکارشون و کارهاشون غیر انسانی و الوده است؟
ایا من می تونم بگویم این فقر اجباری کرامت انسان را باطل می کند؟

ایا این شما نیستید که فقط حرف می زنید؟
فیلمساز اگر هنر مند باشد.درد مردم را می بیند .نه اینکه مدح حکومت بگوید ..موسیقیمان را بردند زیر زمین.و تو شادی می کنی !اقای قبادی در فیلم گربه های ایرانی شخصیتی از جوانان را نشان می دهد که برای مردم دنیا شناخته شده است .
این چهره واقعی جامعه ماست.
ولی تو عصبانی می شوی و لغات زشت را بکار می بری .
شما نوعی موجود بخصوص هستید که برای من جالب هم هستید .
نوعی زنتیک که از پدر به فرزند به ارث می رسد .در 12 ساله گی اولین مرگ بر امریکا را می گویید.من نمی دانم کجای این افتخار دارد ؟کجای این به درد کودکی خورده ؟
فقط نوعی دکان است برای خودتان .حاضرم این را اثبات کنم .

تعمیم
بیماری شماست
شما همه چیز را به علت ضعف شناختی که دارید به چیز هایی که با خواسته هایتان متقاوتند تعمیم میدهید ...
مثلا فقر را تعمیم میدهید به آرمان نظام و میگویید این کار را کردند انگار مثلا نظام نشسته است و یک دگمه به اسم فقر را فشار داده است و بعد مثل غولها خندیده است .. این ادبیات لمپنی در حد شما که تایپ کردن بلدید نیست !!!
فقر اگر هست اگر بیکاری هست , عزم خودمان بر برطرف کردن اینهاست
.
قبادی نشان داده است دردش جامعه نیست دردش ضد دین بودن است
در سلسله فیلم هایش رفته است دنبال معضلاتی که بلد کند و استخوان جشنواره ای بیاندازند مقابلش ... مثلا مشکل موسیقی زیرزمینی صد در صد وجود دارد اما این که این را تعمیم دهند به همه ی جامعه و با دروغهای شاخداری خود اهالی موسیقی را شاکی کند و دم تکان دهند برای بیگانگان این فاجعه است ؛ من خودم بارها کنسرت راک رفته ام و بارها هم کنسل شده است درد موسیقی را می فهمم اما حداقل میدانم همه استدیو دارند , امکانات دارند کلی آموزشگاه موسیقی هست , بسیاری مثل میرزا اوهام د ویز بومرانی و ... توی همین مملکت ساز میزنند و کنسرت میدهند ؛ قبادی اگر انسان باشد یک نقد که گفت بعد امید می دهد به مخاطب ایرانی این نشان می دهد حرفش درد جامعه نیست درد بی دینی است که باید بگویم این آرزو را به گور خواهد برد .
بروید کمی رسانه ها و سینمای غربی را تحلیل کنید تا بدانید قبادی یک عروسک بیشتر نیست ...
.
مثلا مرگ بر آمریکا را تعمیم میدهی به معضلات , چه ربطی دارد ... مرگ بر آمریکا آرمان ضد شیطانی ماست , ما میگوییم تسلیم هیچ قدرتی نمی شویم شما معده ات را نشان میدهی و ضجه میکنی ... اگر شما گرسنه ای ما هم گرسنه ایم , من خودم مشکل کار دارم اما دریوزگی میدانم مشکلاتم را به دین و ایدولوژی و آرمان نسبت دهم ...
بحث ژنتیکتان هم که مایه خنده و انبساط خاطر شد ....
.
بر خلاف من شما اصلا به خصوص نیستید یک واپسگرای منفعت طلب دقیقا همان چیزی که از بی بی سی و چها تا بوغچی ضد دین بر می آید ... که اگر غذایتان تامین باشد دیگر هچ دردی ندارید ...
زنده باد شکم !

Kaqazi 27 فروردین 1392 ساعت 13:16

نبودم چند ساعتی اما انگار چیز خاصی از دست ندادم ... بحث ... خوبه موفق باشین ... فقط یه چیزی : این نظام ، حالا الهی یا شیطانی ; نیاز به حمایت داره ... فک نمیکنم کشور تحمل یک انقلاب دیگه رو داشته ... شرایط طوریه که نیاز به روشنگری نیست ... نظام به حمایت ما نیاز داره . والسلام علی أهله

اینها خودشان بهتر می دانند ...

فائزه 27 فروردین 1392 ساعت 19:31 http://mouchkel.mihanblog.com

وبت قشنگه
ب منم سربزن...

سلام
به روی چشم
ممنون

پیمان 27 فروردین 1392 ساعت 23:30

"هر روز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم"
حتما اینو به عنوان تبلیغ وبلاگت بذار...چیزایی که می نویسی بیشتر شبیه جوکه!!

خائن کسی نیست که حرف دل مردمشو می زنه خائن کسیه که این همه بی عدالتی و فقر و فساد و ... می بینه اما میگه باید از کسانی که این وضعو به وجود آوردن دفاع کنیم!

موافقم
و باز هم در مقابل یک " طرح ذهنی " دیگر
سکوت میکنم
.
ممنون از مطالعه و نظرت

تا..به زودی 28 فروردین 1392 ساعت 00:15

من به شخصه معتقدم اینکه یه چیزی رو که غلط هس،نشون بدیم،و در پی درست کردنش باشیم(که این دومی از اولی مهم تره) فرقی نمیکنه با پول تو جیبیمون باشه یا چول آمریکا مثلن!!
منظورم اون قصد و دلیل این کاره
اینکه به چه منظوری همچین کاری کرده(نشون دادن بدبختی و مشکلات تو ایران) رو نمیدونم.. ولی با اصل که نشون دادنش هست،موافقم..
اگه قصدش چیزی جز درست کردنش باشه،میشه براش واژه هایی به کار برد!


آره به نظرم هر کسی یه نظری داره.. و اینکه تبادل بشن،خیلی خوبه:)
منم مرسی

عبارت چول رو خوب اومدی ...
.
من خودم برای کشور در حال توسعه ام سه چیز می پسندم
امید
امید
و باز هم امید
و البته به وقتش نقد .
.
ممنون

جایزه باروت خیس در پی افشاگری میشل اوباما - همسر رئیس جمهور آمریکا - در تعیین اهداء جایزه فرمایشی اسکار به فیلم ضد ایرانی آرگو از سوی بسیج به وی اهداء گردید که پیش از این از سفیر سوئیس برای دریافت جایزه در مراسمی رسمی که در شلمچه برگزار شد دعوت به عمل آمده بود. این جایزه قرار است به صورت سالانه به مخالفین جمهوری اسلامی ایران که ناخودآگاه توطئه یا طرحی شوم را علیه ایران اسلامی برملا می کنند و حقیقت زر و زور و تزویر استکبار را نمایان می سازند اهداء گردد.

ولایت عشق 28 فروردین 1392 ساعت 07:59

قبادی نشان داده است دردش جامعه نیست دردش ضد دین بودن است

این را تو که دغدغه ات دین !!!است نوشتی و لی من معتقدم این دکانت است.
دین پا دارد ؟می خوابد؟ احساس دارد؟گرسنه می شود ؟دهان باز می کند تا بگوید که شما با قرار دادن ظلم در کنار نام دین مردم را بدبین کردید به مقدسات؟می تواند بگوید به نام دین فساد به پا شد؟به نام دین حقوق امثال من ضایع شد ؟
مخالفت را بیمار می خوانی !ولی نگاهی به قیافهات بکن .نگاهی هم به دوستان چماق دارت کن .به کفن پوشها که ادای نویسنده ها را در می اورند نگاه کن .ببین بیمار کیست؟
کسی که یک دستش کتاب مذهبی و دست دیگرش شمشیر است سالم است؟
شما معنی زندگی را از ریشه خشک کردید.بر سر انسانیت چیزی اوردید که قرنها نیامده بود .
بیماریهای واگیر دار هم دشمنان زیادی دارند نکند انها هم جریانات نجات انسان هستند که مورد دشمنی می باشند؟
لطفا از دین حرفی نزن .این ابزار را کنار بگذار تا ببینیم چه کردید؟و در پس مقدسات خودت را پنهان نکن زیرا شناخته شده ای .کدام دینی تو را مجاز به ابرو بردن کسی می کند؟مجاز به کمک به ظلم می کند؟
خداوند انسان را ازاد افرید .و او را ازاد گذاشت تا با اندیشه اش از بالایا خودش را حفظ کند .نه بنشیند و طرح کشتن انسانی دیگر بریزد.

ولایت عشق 28 فروردین 1392 ساعت 08:06

وقتی نمی توانند در چنبره فساد مشکلات به حق مردم را از قبیل نان و مسکن و کار را حل کنند ان موقع که شهروندی درد کشیده به ستوه می اید پیاده نظامی که در دامان فساد متولد شده به میدان می اید و می گوید:
مرگ بر آمریکا آرمان ضد شیطانی ماست , ما میگوییم تسلیم هیچ قدرتی نمی شویم شما معده ات را نشان میدهی و ضجه میکنی .
این سخن یک اسطوره مبارزه با شیطان است؟
ما امروز می دانیم که در پس این رنج چه کسانی برای خود و خانواده شان زندگی درست کرده اند .و مبادا کسی اشاره کند ان موقع اناتومی بدنش را به میان میاورند که تو معده داری و مخرج ولی ما قلب داریم و مغز .تو می خوری و دستشویی می ری و ما تولید ادبیات مبارزه می کنیم و برای همین است که این اب و خاک مال ماستو تو حقی نداری .
چرا نمی نویسید این مطالب را ؟ان یکم حیا را هم کنار بگذارید.

تا..به زودی 28 فروردین 1392 ساعت 09:02 http://khodavandekhoda.blogfa.com

:))))))
منظورم پول بود آقا!:دی

بله
کاملن موافقم
اما امید بدون تلاش برای درست کردن مشکلات،به نظرم راه به جایی نمیبره:)

اوکی بحث چالشی راه نمیندازیم

البته من منظورم نبود بحث چالشی راه نیاندازید ...
راه بندازید بر علیه ما راه نیاندازید !!!

انقلاب امیدی که بر باد رفت 28 فروردین 1392 ساعت 17:32


این که میگید مردم از دین رویگردان شده اند نشان می دهد اصلا جامعه را درک نمی کنی ؛ کدام مردم ؟ همین ها که رسوایی را که نماد جامعه ی دینی است سه میلیاردی کرده اند ؟
-اصلا من فرض را می گیرم که 70 درصد مردم شیفته جنگ ضد شیطانی شما هستند.خوب چرا اجازه نمی دهند که یک نظر سنجی درست صورت انجام بشه؟چرا چنین چیزهایی امنیتی است؟ نکنه فکر می کنی همه نادانند؟
در سال 88 بدون هما هنگی مردمی میلیونی راه افتادند به سمت ازادی .ایا چشمانتان ان را دید؟ایا می دانید چندین برابران وجود دارد .ایا می دانید مردم می ترسند ؟
از اینکه عکس بگیرند و شغلشان را از دست بدهند؟
چرا چنین جوی است؟دلیلش واضح است :حامیان شما همان درصدی هستند که از قیا فه شان یک فرم است.نگاه کن و ببین چقدر شکل تو هستند ؟













طوری حرف میزنی انگار ایران زمان شاه بهشت بوده است الان شده است جهنم , ما در بسیاری موارد ضعف داریم و خودمان هم معترفیم ؛ خود رهبری مملکت می گوید ... حالا این ها را چسباندن به ریش اسلام یک جهالت بزگی میخواهد که در کلام شما پیداست , روز عاشورا بیرون بروید تا نگاه مردم به دین را در یابید , کار سختی نیست درک این ها
شما نه جامعه را می فهمید نه دین را و نه حتی خودتان را ؛ یک دنیای خیالی برای تان درست کرده اند بوغ های استکبار و فکر میکنید همه خسته هستند مثل شما ... کجا ما راضی به کشتن انسانی شدیم ؟ اگر منظورت اتفاقاتی مثل کهریزک است که هر جا ثابت شده است کار نظام بوده پی گیری شده اند ,
اگر امید واری ات 33 سال پیش به خاطر رفاه بوده است باید بگویم اصل اسلام رفاه نیست ؛ اسلام عشق به خداست در هر شرایطی اگر حسین باشی و ناموست بهای عشق بازی با خدا باشد ... بله اعتقادات من مال 1400 سال پیش است اما تفاوتش با مزخزفات تو و امثال تو این است که به مصلحت شکم و زیر شکم تغییر نمی کند ؛ ما میگوییم اسلام و فقط اسلام ... با این حال سواستفاده ها همه جا هست
عشق این مردم به اهل بیت به انقلاب را اگر نمی توانی ببینی مثل خیلی ها که سال 88 یابو برشان داشت و گفتند مردم پشت نظام نیستند و دیدند برخلاف چین که با تانک معترضان را خفه کرد خود بسیجی ها خود مردم نه دی آمدند زدن توی دهن یک مشت دیکتاتور کودتاچی , و بعد خود سبز ها به چیز خوردن افتادند و الانش هم به هزار زور میگویند نفهمیدیم آدم حسابمان کنید , شما دو تا خبر مرگ فلان جاسوس و دروغ هایی مثل ندا را حقیرانه در اوج پستی برای خود بت کرده اید و بعد ادای آگاهی در می آورید ...
دوست من بله مشکلات هست , فقر هست و هزار معضل دیگر که دلایل و راه حل های فراوان دارد ؛ اما این را بدان اگر نمی توانی اعتقاد مردم را درک کنی لطفا برو و بمیر .
تمام

انقلاب هدفی مثل ازادی داشت 28 فروردین 1392 ساعت 17:37


طوری حرف میزنی انگار ایران زمان شاه بهشت بوده است الان شده است جهنم , ما در بسیاری موارد ضعف داریم و خودمان هم معترفیم ؛ خود رهبری مملکت می گوید ... حالا این ها را چسباندن به ریش اسلام یک جهالت بزگی میخواهد که در کلام شما پیداست , روز عاشورا بیرون بروید تا نگاه مردم به دین را در یابید , کار سختی نیست درک این ها


-مردمی که در عاشورا در خیابان دیده می شوند دیدگاهی مثل شما ندارند .انها فکر نمی کنند که اسلام واقعی حمله به دیگر کشورهاست.
این تفاوت واقعا اشکار است.
از سویی در نبود تفریحات و کارناولهای شادی مردم کشور ما از ایام سو گ واری استقبال می کنند .
مهم این است شما چگونه استفاده می کنید از این ابزار !!!!
این دفاع ها ضعیف است .








شما نه جامعه را می فهمید نه دین را و نه حتی خودتان را ؛ یک دنیای خیالی برای تان درست کرده اند بوغ های استکبار و فکر میکنید همه خسته هستند مثل شما ... کجا ما راضی به کشتن انسانی شدیم ؟ اگر منظورت اتفاقاتی مثل کهریزک است که هر جا ثابت شده است کار نظام بوده پی گیری شده اند ,
اگر امید واری ات 33 سال پیش به خاطر رفاه بوده است باید بگویم اصل اسلام رفاه نیست ؛ اسلام عشق به خداست در هر شرایطی اگر حسین باشی و ناموست بهای عشق بازی با خدا باشد ... بله اعتقادات من مال 1400 سال پیش است اما تفاوتش با مزخزفات تو و امثال تو این است که به مصلحت شکم و زیر شکم تغییر نمی کند ؛ ما میگوییم اسلام و فقط اسلام ... با این حال سواستفاده ها همه جا هست
عشق این مردم به اهل بیت به انقلاب را اگر نمی توانی ببینی مثل خیلی ها که سال 88 یابو برشان داشت و گفتند مردم پشت نظام نیستند و دیدند برخلاف چین که با تانک معترضان را خفه کرد خود بسیجی ها خود مردم نه دی آمدند زدن توی دهن یک مشت دیکتاتور کودتاچی , و بعد خود سبز ها به چیز خوردن افتادند و الانش هم به هزار زور میگویند نفهمیدیم آدم حسابمان کنید , شما دو تا خبر مرگ فلان جاسوس و دروغ هایی مثل ندا را حقیرانه در اوج پستی برای خود بت کرده اید و بعد ادای آگاهی در می آورید ...
دوست من بله مشکلات هست , فقر هست و هزار معضل دیگر که دلایل و راه حل های فراوان دارد ؛ اما این را بدان اگر نمی توانی اعتقاد مردم را درک کنی لطفا برو و بمیر .
تمام


این ها را چسباندن به ریش اسلام یک جهالت بزگی میخواهد که در کلام شما پیداست ,
-چرا فکر می کنید مخالفت با شما در اثر جهله ؟
سوالهایی وجود دارد :
جهل با تندروی ارتباط دارد ؟
جهل برای مردم گرفتاری نمی اورد ؟
جهل تسلیم زور است و هر گز مبارزه ندارد با ظالم .
جهل با ازادیمخالف است .
جهل از هنر بیزاراست
جهل به ابروی مردم حمله می کند.

جهل قیافه ای فانتزی می سازد برای صاحبش.
جهل شبهه خرافات دارد .
جهل برداشت و ارزیابی درستی از قدرت دیگران در دنیا ندارد .
جهل باعث عقب رفت در زندگی است .
جهل غم می اورد .
جهل ارزش زن را پایین می اورد .
جهل نیازهای مشروع انسان را ندید می گیرد .
جهل بی تفاوت است در مقابل تخریب وطن


من کفن پوشم حرفی داری ؟ 28 فروردین 1392 ساعت 18:20


طوری حرف میزنی انگار ایران زمان شاه بهشت بوده است الان شده است جهنم , ما در بسیاری موارد ضعف داریم و خودمان هم معترفیم ؛ خود رهبری مملکت می گوید ...
-خیر بهشت نبود فقط در بعضی موارد نزدیک به بهشت بود لطف کن بدون تعصب و ژنتیک مرگ بر شاه ان را بخوان .
-در مورد جراید و روزنامه ها به سرعت در حال پیشرفت بودیم
وجود کاغذ ارزان و مطرح نبودن خطوط قرمزبسیاری که اکنون وجود دارد خواننده گان روزنامه ها و مجلات را زیاد کرده بود .
در مورد کودکان ما نویسنده های متخصص داشتیم .هنرمندان ایرانی می درخشیدند تا اینکه انقلابیون بساط تمام داشته های ما را جمع کردند .
یک انقلابی فقط اسله نیاز دارد و طناب دار .
-ایجاد کسب و کار به واسطه ارزانی اجاره مکان ها و بودن قدرت خرید مردم اسان بود .امروز جانم فدای مبارزه با شیطان بزرگ .و بقیه را ول کن .
-تمام ادوات هنر نقاشی به روز وارد ایران می شد .چیزی به نام خروج ارز وجود نداشت .ما زندگی داشتیم .ولی ناگفته نماند امروز در صدر اخبار هستیم .
.مردم به تدریج وارد رفاه شدند و سرانجام روحانیون مردم را قانع کردند که ثروت اصلی به دست اطرافیان شاه حیف و میل می شود .پس انقلاب شد تا مابقی پول ها به صاحب اصلیش یعنی به مردم برسد .
هیچکس فکر نمی کرد که چند سال بعد باید خود را از مادرش پنهان کند تا مبادا متوجه نیاز مالی مادرش شود .
حرفه شریف مسافر کشی به وجود امد .
قیمتها که هر ده سال هم تغییر نمی کردند پس از انقلاب دیگر ثابت نماندند .
در دارخانه ها داروی ساخت سویس وجود داشت که با قیمت کم فروخته می شد .ولایت مداران تمام اینها را موردی قابل اعتنا نمی دانند .

تمام تلویریون را اخبار جنگ و خونریزی گرفت .و صدا و سیما برای اینکه نشان دهد تمام دنیا اوضاعش خرابه دوربین به تمام خرابه ها برد .
در اینجا بود که ایرانی که انقلاب کرده بود باید می رفت دنبال مداوای افسرده گی .در و دیوار بدبختی منتشر می کند .




حوصله ی پاسخدادن به بدیهیات را نداشتم
با اینحال اگر با 16 اسم دیگر هم بنویسید
تایید خواهم کرد

Kaqazi 28 فروردین 1392 ساعت 19:47

اینا دردهایی بودن که از لای فایلهای ‏word‏ و ‏text‏ این دوستمون غلیان کردند . این بغضی بود که کپی پیست شد ... ‏

این کپی پیست نبود ما ورشکست می شدیم

شرمنده ام از خودم 28 فروردین 1392 ساعت 21:33

عبارت چول رو خوب اومدی ...
این را شما نوشتید به یک کاربر ؟
حرف چ درست کنار پ است .پس این چول نیست.چرا سطح را کمی بالاتر نمی بری ؟مثل یکروستایی هستی .

هه هه ... چرا مثل یک روستایی
دقیقا یک روستایی هستم من ...
ولی خدایی سو تفاهم جالبی بود
باز هم اعتراف میکنم من از عبارت چ بیشتر خوشم اومد ...

*Hamnaas* 28 فروردین 1392 ساعت 22:28 http://www.shahdemahtab.blogfa.com

سلام همسایه...
امیدوارم حالت خوب باشه و هیچوقت اشک مهمون چشمای نازت نباشه...
ممنون از اینکه هنوز به یادم هستی.
اومدم بگم حق با شماست. کلبه من به یه گردگیری حسابی احتیاج داره ولی...................!!!!












آرزومند آرزوهایت












همنفس کوچه تنهایی

سلام
تو که دیگه هیچی نگو ها ...
نیستی نیستی بعد یهو میای دوباره غیبت میزنه ...
.
یه خونه تکونی بکن
از این ولی ها و نقطه چین ها هم دست بردار ...

انقلاب ارثیه شخصی 28 فروردین 1392 ساعت 22:53

مشخص است که برای کوچک کردن ایرانیان واقعی و ازاده از هیچ چیزی فروگذار نیستی .
به این عکس نگاه کن و علت یک زیان بزرگ را به خانوادهای ایرانی گرفتار را ببین .
فشاری که در این کشور به افراد وارد شد بسیار بود .بی کاری و ناامیدی به اینده .خبرهای بد که روزانه به مردم داده می شود .اینها باعث شد برخی پناه به مواد مخدر ببرند .زیرا مواد مخدر مشکل الکل را در موقعیت فعلی ندارد .و همچنین قلابی بودن و مسموم بودن انها باعث شد که تعداد معتادین ما به حدی بالا رود که برخی انرا عمدی بشمارند .
کشورهای عربی هم مسلمان هستند و الکل ممنوع است ولی راه حل هایی دارند .
http://tarikhdartasvir.blogspot.ca/2013/04/blog-post_17.html

یو ها ها ها ... چقدر خوبه این همه بد بودن

آناهیتا 29 فروردین 1392 ساعت 01:00 http://domine-deus.blogsky.com/

این فیلم فصل کرگدن خیلی وقته رو هاردمه وقت نمی کنم ببینمش. کلا فیلمایی که فضای سیاسی دارن خیلی جذابیت ندارن برام. و معمولا ته صف دیده شدن قرار می گیرن.
اما الان واقعا راغب شدم که ببینم چی گفته این بابا که اینهمه لوله ی تفنگ به سمتش گرفته شده


البته اساسا من با دیده شدن هر فیلمی موافقم ...
ببینید
فیلم برداریش عالیه

سید محمود-ح 31 فروردین 1392 ساعت 07:44

تحریم ها موجب ورود دارو از کشور چین و هند شده است.و این باعث بروز مشکلاتی برای بیماران شده امکان داره در این مورد مطلب داشته باشید؟
من معلمی هستم که در روستا ها تدریس می کنم .مطالب شما را دنبال می کنم .شما روح جامعه ما هستید .همیشه یکرنگ و صادق .
تبریک می گم به شما که جامعه را از دست اصلاح طلبان نجات دادید.
و اگر زمانی هم ظلم زیاد شود کفن ها را بیرون می ارید.
من به شما افتخار می کنم

سید محمود-ح 2 اردیبهشت 1392 ساعت 00:22

مطلب شما را چند بار خواندم برای من معلم هم سنگین بود .چرا اسانتر نمی کنید متن را ؟

ساده است
.
تف به خائن

بسیجی ضداحمدی نژاد 2 اردیبهشت 1392 ساعت 07:35

دقیقا یک روستایی هستم من ...
روستاییان موقعی که به شهر می ایند واکنششان به شهرنشینان تمسخر است.و شما دقیقا نسبت به فرهنگ مدرن دنیا همین وضعیت را پیدا کرده اید .و لی این فرق وجود داره که دنبال هوییت هم می گردید.
انجاییکه خود را هنر دوست نشان می دهید همین تلاش هست.ولی شما ارتجاعی هستید که به ثانیه جامعه را 500 سال به عقب می برید .

روستایی بودن برای من ساده بودن است
یعنی هرچه هستی باشی ...
همین
وگر نه من تا به حال یک شب را زیر آسمان طبیعت نگذرانده ام ...
با این حال هر طور که میگید ...

بسیجی ضد بسیجی 2 اردیبهشت 1392 ساعت 23:40

وگر نه من تا به حال یک شب را زیر آسمان طبیعت نگذرانده ام ...
به نظر من شما وارد این بحثها نشوید.به شما نمی اید!این جملات برای ادمیزاده که احساسات داره .شما فاقد احساس هستیدرباتی برای گفتن جملات تکراری .رباتی برای ویران کردن ایران و هنرمندانش.رباتی که دنبال انگ زدنه.

اعتراف میکنم اشک توی چشمهام جمع شد ...
شوخی کردم ناراحت نشو ...
.
در مورد ربات بودنم راست میگی ... دیگران هم میگن ...
ولی من در جواب میگم : کو ؟ خداشاهده من آدمم ...
.
شما ادبیات خوبی دارید
شعری چیزی اگر نوشته اید بدید اینجا بزنم دوستان ببینن
جدا میگم ...
افتخار بدید یک نوشته ای چیزی بدید ... منتظریم ها
حالا اگه اینجا رو قابل ندونید بحثش جداست ...

007 10 اردیبهشت 1392 ساعت 17:05

وقتی تصویر ان خانم را دیدم که دستش را بر سر قبادی فاسد می کشد مطمن شدم که درست می گویید.ولی چرا این ولایت مداران داخلی که زنانشان دماغشان از چادر معلوم است چنین فساد کردند؟واقا زندگی من را ان دست کشیدن از بین برده یا تظاهر کردن شما ؟من که پاسخ را می دانم

ممنون از مطالعه و نظر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد