فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

زل بزن ( غزل ترانه ) + لینک دانلود


زل بزن تووی نگاهم تاغروبمو ببینی

میشه از توو ، شب چشمام ،حال و روزمو ببینی

 

نه دیگه جایی ندارم توی عکس یادگاریت

همه بود من نگاه کن تا نبودمو ببینی

 

فکر نکن این همه ساده اس،  از چشای تو گذشتن

من میرم چون تو میخاستی که عبورمو ببینی

 

لحظه هام  وقتی سراغِ ، حُرم ِ دستاتو میگیرن

میشه قندیلای بسته ، توو   سکوتمو ببینی

 

میشه آخرای امشب ، مثِ اون روزایِ اول

تووی  آینه ی وجودت ، همه جونمو ببینی

 

پر و بالمو شکسته سقف ِ تکراری تقدیر

میدونم دلت نیومد ، که سقوطمو ببینی

 

همیشه قسمت ِ من بود ، عشقو منطقی ببینم

چی میشه واسه یه بارم ، تو جنونمو ببینی

 

بزم خنده هاتو پا کن ، دارم از شهر تو میرم

حالا وقتشه بهارم ، که خزونمو ببینی

 

دس بکش  رو سطح دیروز ، روی اون روزای سبزت

شاید این دفه بتونی ،رد ّ ِ خونمو ببینی

 

چرا دوست داری هنوزم واسه من ستاره باشی ؟

چرا دوست داری شبای ِ سوت و کورمو ببینی ؟

 

همیشه آخر قصه ، یه ترانه نا تمومه

تَهِ این ترانه جا کن تا تموممو... ببینی!


بی دار

یکی از روزهای پاییز 89

مشهد


....................................

نوا نوشت :


+ نوایی که داره پخش میشه ,

آهنگیه از کریس هیلمن و هرب پدرسون که این روزها زیاد گوش میدم ... بخشی از ترجمه ی شعرشو میذارم تو ادامه مطلب


+ لینک دانلود آهنگ :

برای دانلود آهنگ کلیک کنید


 

PLAYBOY

Chris Hillman & Herb Pedersen

Bakersfield Bound

1996

.

.

.

They call me a playboy
اونا به من PLAYBOY میگن             

     

While I'm making my round

در حالی که من دارم راه خودمو میرم


Chasing the bright lights
دنبال چراغ های روشن


Of every night spot in town

از هر نقطه ی تاریکی توی شهر

.

.

.

I once had a real love
من یک باز عشق واقعی رو تجربه کردم


That's was when I had you

اون هم وقتی بود که تو رو داشتم


Now I'll never feel love

اما حالا هیچوقت احساس عشق نمی کنم


with somebody new

با هر آدم جدیدی ...

.

.

.
They may call me a playboy
اونا ممکنه به من بگن Playboy

                

I'm just lonesome for you

من فقط یه آدم در به در و تنهام واسه تو ...



نظرات 12 + ارسال نظر

شعر لذیذی بود . ممنون که صدر نشینم کردی
.... لینکتو می ذارم .

صدر نشینتان نکردیم ...
از صدر نشینیتان پرده برداشتیم ...
مرسی

سلام
چ عجب ... بیشتر سر بزن با معرفت ...
لینکت میکنم ...
میخوای دوباره بنویسی ؟

قشنگ بود شعر..دوست داشتم
مرسی...

آهنگ وبت هم دوست دارم..

سلام
مرسی
بابا یه بحث چالشی راه بنداز گرم شیم ...
.
مرسی ... لطف داری

ریحانه 3 تیر 1392 ساعت 00:01 http://www.reyhane70.blogfa.com

سلام
قشنگ بود
عیدتونم مبارک

سلام
مرسی
عید شما هم مبارک

خب تو حرفات چالش برانگیز نیس که!
شعر قشنگ گذاشتی با آهنگ خوب! دنبال چالش هم میگردی؟
بذا یکم آروم باشیم بـــــــــــــعد!:دی

دیگه با چابش ها شوخی نکنیم با چی شوخی کنیم ؟
.
نزدیک ترین دوستان من کسانی اند که به شدت با من اختلاف نظر دارند
مثلا توی مشهد یه علی اللهی , یه سنی , یه جنبش سبزی نزدیک ترین دوستام بودن ... یا اینجا که یاسین بی ربطانه که معتاد و منحرفه نزدیک ترین دوستمه ... غیبتش نشه ها ... دنیا همینه !!!

سلام
به تازگی سردبیری بخش سینمایی یکی از سایت ها به من واگذار شده
این شد که خواستم از شما خواهش کنم اگه براتون ممکنه از این پس مطالبی را هرچند کوتاه(یک یا دو پاراگراف)ومختصر در وبلاگتان قرار دهید تا توسط من برای سایت"حرف تو"ارسال شود.

در صورت تمایل به همکاری توسط کامنت وبلاگم با من در ارتباط باشید.
سایت مورد نظر:http://harfeto.ir/?q=Cinema

سلام
اگه مطلبی بود حتما انعکاس میدم
ممنون یا علی

ثانیه 5 تیر 1392 ساعت 18:31 http://www.pinokiyo71.blogfa.com

سلام

وبلاگتون منو یاد اهنگ همایون میندازه خصوصا دفتر مشهد

گنجشکای خونه شو میگم


شعر قشنگی بود تصویر داشت حال و هوای مطبوعی بود

سلام
مرسی لطف دارید
کدوم آهنگ همایون ؟
نمیشناسمش ... شاید شنیدم نمیدونم ...

:O
یاسین معتاد و منحرفه؟!!!
کلن شاعر ها اینجوری ن! شاید خودتم باشی!:دی

چه خوب که همچی دوستایی داری..
میشه زندگی رو تقسیم کرد:)

اونو من معتادش کردم

هوم؟!
خب حالا به چی اعتیاد دارین؟!
اگه چیزه خوبیه واسه ما هم کنار بذار!
:دی

شیشه ... کراک ... چی میخوای ؟

یاسین 9 تیر 1392 ساعت 15:05 http://birabtane.blogfa.com

من کجام معتاد و منحرفه؟!
منحرف شاید باشم ولی معتاد نیستم به والله

آره ... در جریانم ...

حسین رازی زاده 13 تیر 1392 ساعت 09:57

این آهنگو واسه دانلود میزاری؟
آهنگ اونا به من playboyمیگن؟

باشه
چشم

حسین رازی زاده 17 تیر 1392 ساعت 12:53

دستت طلا

قربونت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد