فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

عافبت روزی بیابی کام را ...

ساقیا برخیز و درده جام را

خاک بر سر کن غم ایام را

.

صبر کن حافظ به سختی روز و شب

عافبت روزی بیابی کام را ...

.

.

.

.

تا ... به زودی عزیز ... یه قدم به دریافت شیرینی نزدیک تر شدی ...

.

.

.

فردا راهی تهران می شم ...

دعایمان کنید

دعا


نظرات 14 + ارسال نظر

سلام اخوی
ممنون که لینک کردید .
شما نیز لینک شدین.
موفق باشید.
عیدتون هم پساپس مبارک

مرسی
لطف کردی
یا علی

:)
چقــــــــدر خوشحال شدم...
از ته دل آرزوی موفقیت دارم برات محمد..
فقط
امیدوارم اونجا لااقل اسم و تصویر ِ جنبش سبزی ها رو نشون بدی!
با خبرای خوب برگردی:)
شیرینی به دستD:

مرسی
مصاحبه است دیگه ...
دعا کن

اون کامنت رو اشتباهی تو پست قبلی گذاشتم فک کنم!!
خودت بیارش اینجا لطفن!:دی

تو بلاگ اسکای نمیشه دستکاری کرد ...

توحید 6 تیر 1392 ساعت 12:40 http://tohidas.blogfa.com

سلام آقا محمد با مرسی هایت زیاد حس نمی گیرم

سلام استاد
منت گذاشتید باز هم سر زدید
راست میگید واقعا , یه جورهایی تم همون متن exit هم همین چیز هاست ولی یکی عادته یکی هم این که تا حدی خوی همرنگ جماعت شدت و غفلت پرورش یافته در ما ...
ان شاءالله بیشتر دقت میکنیم .
ممنون
یا علی

سلام
مبارک باشه
خبریه ؟
راستی اگه داری میای تهران میتونم دعوت کنم
یه شب بیای شهرری ببنیمت
جا برای گشتن زیاد داریم تو شهرمون
خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی+کلی حرف حیاتی که میتونم حضوری راجع بهشون باهات مشورت کنم
بابت نظرت راجع به قالب هم ممنون
قالبی میخوام که بتونم طرفین چپ و راستشو خودم طراحی کنم
اما اگه نشه مجبورم از یکی از همین آماده ها استفاده کنم
دیگه اینکه ترانه پست قبلیت هم خیلی خوندنی بود
و دیگر هیچ

یا علی

سلام
برای مصاحبه ی دانشگاه صدا و سیما میام , ولی فکر نکنم بتونم شهر ری بیام ... خودم خیلی دوست دارم ولی خب زمان نیست , باید زود برگردم اینجا کارهامو پی بگیرم ,
خیلی لطف میکنی دعوت میکنی ...
خدایی امکانش نیست وگرنه من از خدامه بیام کنگر بخورم لنگر بندازم ...
در مورد قالب هم به نظرم اگه میخای خرج کنی یه کانون تبلیغاتی پیدا کن بزنن , من اینجا چند تا آشنا دارم که نمونه کار هم دارن , چند تاشونو میذارم تو نظرت وبلاگت , ولی به نظر من اصلا ساده کار کن
مثلا این آهستان و آرمان شهر وبلاگهای معروف ببین چقدر ساده است قالبشون , زیبایی تو ساده گیه ...
بازم هر کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم .

خب خدار وشکر انگار درست نوشته بودم!

ایشالله که قبولی..
توکل به خدا..
فقط من هر شیرینی نمیخورما قبلش هماهنگ بشه لدفن
با تشششکر!

چی بگم والله ...
فکر نکنم ...
بازم خدا از زبونت بشنوه ...

سلام
فکرشم نمیکردم دعوتمو قبول نکنی
به هر حال خیلی دوست داشتم
ببینمت و بحرفیم
اما باید قول بدی
دفعه بعدی که خواستی بیای تهران
یه جا واسه ما تو برنامت کنار بذاری

در پناه خدا
موفق باشی
یا علی

ممنون
ایشالله خودت هم موفق باشی

زهرا 9 تیر 1392 ساعت 12:30 http://maande90.blogfa.com

موفق باشی :)

فقط یه سوال پیش اومد!!! همین جوری پیاده راهی تهران میشی؟! :O
به مصاحبه نمیرسی اینجوری، از ما گفتن :دی

سلام
نه با وی آی پی رفتم ...

شیرینیا ما رو نکشی بالا هااا

خدایی خیلی سخته ...
فکر نکنم قبول شم ...

تا..به زودی 13 تیر 1392 ساعت 09:19

نگران نباش:)
ایشالله هر چی به صلاحته پیش بیاد محمد:)
توکل به خودش..
+انرژی مثبت فوت کن سمت تهران!


(خدایا حالا یه بار ما خاستیم یه شیرینی بخوریماااااااا!!!! اگه گذاشتی!!!:دی)

چی بگم والله ...
مصاحبه هم چیزیه که معلوم نمیکنه ...
ایشالله که خیره

کی جوابش میاد؟
مصاحبه

دو بیست روز بعد , توی سایت صدا و سیما میاد
دقیق نکفتن ...

ایشالله موفق باشی:)

مرسی ...
ایشالله تو هم موفق باشی

عاشق شدن چیز ساده ایست
آنقدر که همه ی انسانها توان تجربه کردن آن را دارند !

مهم "عاشــــــــق ماندن" است ؛

بی انتــــــــــها ؛ بی زوال ؛ تا ابــــــد ؛ بی منـــــت ...

یاعلی

واقعا ...
ممنون از مطالعه و نظرت
یا علی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد