فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

Master فیلمی درباره ی حیوانیت انسان ...


داستان غربت انسان , در بحبوحه ی حیوانیت و تکامل

Master بیانگر توحش انسان است

کاری از کارگردان خون بپا خواهد شد ... که ادامه ی همان آوانگارد بازی هاست ...

باید مستر را ببینیم و فقط به حال انسان فروخورده در نیاز و بدبختی

به حال و روز گل آلود همه یمان و ماهی گیری روشنفکرهای زبان باز قرن جدید گریه کنیم

فیلمی که آدم را یاد فروید و مزخرفات دانشمندان در شناخت انسان می اندازد

خواه درست یا نادرست ...

بگذریم که انسان غربی همیشه در نفسانیت انسان می ماند و بس ...


اما در این میان

بازی خواکین فونیکس دیوانه کننده است

یعنی یکی از بهترین بازی هایی که تا به حال دیده ام ...

عجز و توحش آدمی را می توان در تک تک اکت های او تماشا کرد ...

بی نظیر ... بی نظیر ... برای دوستانی که مثل من عاشق بازی های هیستریک و عصبی هستند

بهترین نمونه است ...

من بازی دانیل لوییس را در لینکلن دیدم و اسکارش را تحسین کردم

اما حالا ... باید بگویم واقعا اگر پای لینکلن و جهت گیری سیاسی اسکار در میان نبود ... اسکار مال فونیکس بود ...

و چه زیبا بود دیالوگ آخر فیلم که نمیشه  نگاشت ...


نظرات 7 + ارسال نظر
وب مانی 17 تیر 1392 ساعت 00:03

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

ممنون
دستت دردنکنه

نقد هنری 17 تیر 1392 ساعت 07:20

طبیعی است که یک جوان بتونه نقد هنری کنه ولی طبیعی نیست که یک فکر جهادی بخواهد اینکار را بکند .مصیبت در همین جاست.
لعنت می فرستی به غرب برای اینکه برنامه ریزی شدی ولی چطوری این مغز برنامه ریزی شده نگاه به فیلم غربی می کند و نظر می دهد .سوال این است؟اگر روشن کنید من را شاید رهایی بیابم از این سوالات.

دوست عزیز ؛ دیگر نظر های شما تایید نخواهد شد
کاملا بی دلیل
ممنون یا علی

ریحانه 20 تیر 1392 ساعت 00:46 http://www.reyhane70.bloga.com

سلام
نمیخوایید حال وهوای اینجارو کمی عوض کنید؟

سلام
چطوری ؟
تغییر قالب ؟

سلام
جواب این بنده خدا
نقد هنری رو میدادید
کاملا بی دلیل
یا علی

این بابا پارانوئیا داره
نیتش هم بحث نیست ...
من ماههاست باهاش حرف زدم عقده گشایی میکنه
من تا جایی که می شد احترام کردم ولی سواستفاده میکنه
اصلا رفتارش سازنده نیست
اعصاب خورد کنیه , هر بار هم با یه اسمی نظر میذاره ...
اگه نیتش تخریب نباشه ایمیلی چیزی میذاره تا بحث کنیم
نه این که از احترام من سو استفاده کنه و فضا رو کثیف کنه
فکر کنم بیش از 50 60 تا پیام داره که تو همشون به توهین هاش احترام گذاشتم و ذره ای حرف منطقی ندیدم ...
بی دلیل که نوشتم برای این بود که حرصش رو در بیارم ...
وگر نه خیلی وقت پیش ها باید اینکارو میکردم ...

ریحانه 20 تیر 1392 ساعت 15:41 http://www.reyhane70.blogfa.com

سلام
نه برای ماه رمضون
.
.
نماز روزه هاتون قبول حق.

قصدش رو داشتم ولی وقت نشد ...
مرسی
نماز روزه ی شما هم قبول باشه

سلام و عرض ادب
آغاز ماه میهمانی خدا بر شما خواهر خوبم مبارک...
با مطلب جدیدی در مورد همایش بین المللی امت واحده بروز هستم ... دعوت میکنم بخونین...
نسال الله منازل الشهدا

سلام
همچنین , نماز روزه هات قبول
ممنون
حتما سر می زنم
یا علی

مشکل از مرورگر بود! با کروم آهنگ پخش شد!


واسه این پست نظری ندارم چون ندیدم فیلمو..
ولی خواکی جون جرف نداره بازیش

ببین حتما ببین
واقعا خیره کننده است
.
فایر فاکس جدید دانلود کن بهتره از کروم
من فایر فاکس زدم بعد قالب کروم روش نصب کردم
شده فایر فاکس در ظاهر کروم ...
خب دیگه ما اینیم دیگه !!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد