فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

...و گم شدن !

... و گم شدن باوری است

که در تمام یافته هایم می بینم

                 من

                 هیچوقت سر از کار چشمانت در نمی آورم

                                           و در نخواهم آورد

                                                 جامه ای را که سالهاست

                                                        از بوسه هایت بر تن کشیده ام

***

... و در عجبم از "من"

که به ایمان ملموس نگاهت رسیده است

از هم بالینی تردیدی

که خویشتن خوانده ی " تو" ست .

                                             "تو"  گمشده ترینی باورم را ...

                                    آه بر من

                                    آه بر تو 

پاییز هشتاد و نه 

بی دار 

باشد به خیر ان شاءالله

نظرات 6 + ارسال نظر
ناصر یکتا 6 مرداد 1390 ساعت 02:09

خیلی شبیه شاملو می نویسی

میثم حمیدی 6 مرداد 1390 ساعت 12:46 http://osyannameh.blogfa.com

سلام
ممنون از لطفتون
مطالبتون واقعا به دلم نشست البته غیر از نقدها...
حیفم اومد لینکتون نکنم.
من بیشتر در وبلاگ دومم می نویسم با محوریت اسلام و دکتر شریعتی
خوشحال میشم نقدتونو در مورد وبلاگم بگین
http://drshariatii.blogfa.com

امیر م 6 مرداد 1390 ساعت 18:17

چه عجب کوتاه نوشتی...
نا پرهیزی نکنی!
عالی بود

میثم حمیدی 6 مرداد 1390 ساعت 18:57 http://drshariatii.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون اولا ممنون از اینکه لینکم کردین.
اگه می خاین با دکتر شریعتی و تفکراتش آشنا بشین بنده با مطالعه تک تک کتابهای دکتر خلاصئ کتابها رو تو وبلاگ می ذارم.
امروز به احبار با پست اجباری دوم ۲ بار به روز شدم توصیه می کنم حتما سر بزنید و نظرتونو در مورد پست ثابت امروز بگین

کامران 10 مرداد 1390 ساعت 05:02

آه بر تو

چه اهنگه غمگینی دلم گرفت

فردا روزه بزرگیه برام برای همه ی داوطلبا دعا کنید

اللهم عجل لولیک الفرج

ان شاءالله هر چی خیره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد