فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

به قبرستان میروم ...

به قبرستان میروم ...

.

یک زن زیبا

           یک جیب پر

                  یک خانه ی بزرگ

زندگی چیزی کم دارد

اگر این باشد .

هه ...  

به رسم شهر مردگان ... زندگی !

***

به قبرستان میروم ...

شاید آنجا بشود

کمی هم مثل تو ،

زندگی کرد

ای شهید 

همین روزها . مشهد 

بی دار 

باشد به خیر ان شاءالله

نظرات 33 + ارسال نظر
اشکان 11 آبان 1390 ساعت 00:19 http://tashkan.blogsky.com/



موفق باشی

تو قبرستون ؟

[ بدون نام ] 11 آبان 1390 ساعت 09:26

فقط تو قبرستون می خواید مثل شهید باشید اره زندگی کردن تو

قبرستون مثل شهید کار اسونیه اما تو جامعه کنونی که هر لحظه

از رندگی هوش از کله می پرونه مثل شهید بودن سخته به خاطر

همین من عاشق شهید اوینی هستم چون با اینکه کار خیلی

سختی داشت یعنی نگه داستن ایمان تو اون حیطه ی شغلی

کاره سختی هست اما خیلی قشنگ پاکی و طهارت روحش رو

نگه داشت. یادش گرامی

در مورد نوع بیان احساستون هم به نظرم تو این زمینه ی

خیلی موفقید.

پاینده باشید

سلام
......................
آره کاملا درسته
در حقیقت نیت من هم بیان همین تناقض بوده
که چرا باید شهید رو
تو قبرستون پیدا کرد ؟
بازم منو شرمنده کردید
.....................
همین که کسی باشه نوشته های آدمو بفهمه خیلیه ...
خدا رحمت کنه شهید آوینیو
خدا ما رم رحمت کنه
یا علی

زهرا_ض 11 آبان 1390 ساعت 09:47 http://ghasedak001.blogfa.com/

زیبا بود .

لطف دارید

دچار 11 آبان 1390 ساعت 11:51 http://www.zarghol.blogfa.com

سلام
خیلی خوب بود

لطف دارید
ممنون

شصت 11 آبان 1390 ساعت 12:18 http://chand-khatti.blogsky.com/#

خیلی قشنگ بود
شهید دقیقا کسیه که فراموش شده

معشوق هرآنچه خواست آن داد شهید

نایب الزیاره باش

سلام
ممنون
حتما

قوی سپید 11 آبان 1390 ساعت 13:23

سلام...
مارم دعا کن...خیلی..خیلی..خیلی محتاجم...
یادت نره ها...

الهم الجعل عاقبت امورنا خیرا
ان شاءالله

پلنگ 11 آبان 1390 ساعت 13:27

یا شهید

جان ؟
با من بودین ؟؟؟

سوال :
ما آنها را فراموش کرده ایم ؟
یا
آنها ما را ؟

ما خودمان را .

تو هم به درد کوتاه گفتن دچار شدی
از همیشه کوتاهتر بود
ولی خیلی خوب نبود ،فقط خوب بود

استاد تفضل فرمودید
ممنون

ناپرهیز 11 آبان 1390 ساعت 17:55

برای من اون اولی اگه باشه ، زندگی هیچی کم نداره

هیچی !

عشق اول هماره خاطره است
عشق دوم هماره فاجعه است ...

طناز 11 آبان 1390 ساعت 19:24 http://khorshidakeman.persianblog.ir/

بیدار جان تازگیا عجیب شدیا. از قبرستون مینویسی بعد تو نظرا با مردم شوخی میکنی... قضیه چیه؟؟

چیه ...
مگه کدومش بده
از قبرستون گفتن
یا شوخی با مردم ؟؟؟

هفته پیش آنجا بودم...

بگویید دلش تنگ شد باز!

شعر خوبی بود
قبرستان خیلی اوقات مامن می شه برا آدما

من بیش از یه سال میشه که قبرستون نرفتم ...
ما حرفشو می زنیم
شما عمل میکنین ...
التماس دعا

*Hamnafas* 11 آبان 1390 ساعت 22:15

سلام.
ممنون که طردم نکردی...



































آرزومند آرزوهایت

















همنفس کوچه تنهایی

سلام
من باید تشکر کنم
که بهم سر میزنی
یا علی

رعنا 11 آبان 1390 ساعت 22:46

فاطمه***محکم 11 آبان 1390 ساعت 23:32 http://mohkam.blogfa.com

سلام . . .

از وبلاگ ِ جناب ِ یاسین گذرم خورد به این خانه ... سرکی کشیدم با اجازه ...

موفق باشید ...

یاعلی ...

سلام
کلیک رنجه کردید
قدمتون مبارک
یا علی

دچار 11 آبان 1390 ساعت 23:34 http://www.zarghol.blogfa.com

واااااااااای مرسسسسسسیبیییییییییییی
علی(ع) یارتون

خواهش میکنم
همچنین
یا علی

فاطمه***محکم 12 آبان 1390 ساعت 00:01 http://mohkam.blogfa.com

مچکرم ...

همجنین ...

وروجک 12 آبان 1390 ساعت 00:12 http://yadegariham.blogfa.com

همین روزها مشهد
حرم رفتید نایب الزیاره ما هم باشید

پستتون هم زیبا بود
ممنونم

دعاکنید
اگه پامون میره
دلمون هم بره
مرسی

لا اقل جواب میدی درست جواب بده
"عشق اول همیشه یه خاطره ست" این درسته نه اونیکه تو نوشتی

عامل میکروب مالاریا
اون یه بخش از سوده ی محسن نامجو بود
توی ترانه ی آفت
عشق اول هماره خاطره است
عشق بعدی هماره فاجعه است
عشق همیشه در مراجعه است ...

ای خود میکروب برو یه بار دیگه گوش بده
در ضمن اومدی واسه من کلاس میذاری من که خودم می دونم این مال نامجو هست
..........................................................................
بیا یه نظر درست حسابی بذار،انگار توهم برت داشته؟آقای وکیل

چشم

یک عدد... 12 آبان 1390 ساعت 19:43 http://sibetorsh.blogsky.com

شنیده بودم شهیدان زنده اند ...
چرا اونجا ؟!!!

چرا
وچرا
وچرا ...

مهشید 12 آبان 1390 ساعت 22:03 http://MMB1376.BLOGSKY.COM

سلام
واقعا میخواین بیاین مشهد؟
خوش بگذره.برای ما هم دعا کنید...

ای بابا
بعد چهارسال دانشجویی
ما دیگه بچه مشدیم یه پا
شما هم دعا کنید

یاسین.مشهود 13 آبان 1390 ساعت 02:01

می دونم چرا تایید نکردی !

چیو تایید نکردم ؟؟؟؟؟

خب این فلسفه بی داریتون رو بفرمایید...
التماس دعا هم داریم...

میگه که
در جهانی از حصار
در دیوار کده ی قرن جدید
در انتظار نور
بی دارم ...
یعنی آزادم
یعنی امیدوارم آزاد باشم
هیچ ربطی هم به خواب و بیداری نداره ...
به جز در تلفظ ...
.....................
ممنون از این که سر میزنین
و فکر میکنین در این مورد
....................
ملتمس دعا
یا علی

چرا به روز نمی کنی این لا مصب و

فقط خدا جواب بعضی چرا هاست ...

*Hamnafas* 13 آبان 1390 ساعت 15:40

سلام.
خوبی دوست مهربون...!؟
امیدوارم همیشه خوشحال باشی و شاد...
شما نسبت به من حقیر لطف دارین... وظیفم بود که جویای احوال باشم اما ازتون میخوام منو بابت شوخیهای بیجا و شاید بد موقع حلال کنی...


خبر... خبر... خبر...
میخوام وبلاگ درست کنم... کمک... کمک...
























آرزومند آرزوهایت





















همنفس کوچه تنهایی

سلام
خواهش می کنم
این حرفا چیه ...
پیشنهاد میگنم توی www.blogsky.com باز کنی
خودش توضیحات کامل داده
اول اکانت باز میکنی
بعد برای وبلاگت یه آدرس پیشنهاد میدی
که اگه تکراری نباشه
برات ثبت میکنه
بهم اطلاع بده
هر جا مشکلی بود ...
خوشچال شدم
.....................
یا علی

واقعااااااااااااااااااااااااااا که
از شما بعیده.............
ههههههههههههههه
راستی خیلیییییییییییییییییییی خوشحالم میخاین بیان مشهد امیدوارم خیلیییییییییییییییییی بهتون خوش بگذره...

سلام
من دو ماهه مشهدم
یعنی چهار ساله مشهدم
این هم ترم آخره
خیلی هم خوش گذشته !!!!!
میتونم بگم به جز حرم هیچ خاطره ی مثبتی از مشهد ندارم !
.........................................
بی خیال ...
حالا چی از ما بعیده ؟
سر کار میذارینا آدمو ...

سکوت 13 آبان 1390 ساعت 20:57 http://anderomeda.persianblog.ir

همیشه چیزی توی زندگی کم است مثل قاشقی برای حل کردن عشق در لیوان چای..

واین لحظه ای است
که انگشتت
برای هم زدن عشق
می سوزد ...
و چقدر خوب می سوزد
و چقدر خوب می سوزد ...

بی قرار 13 آبان 1390 ساعت 23:01 http://bigararam.blogfa.com

سلام

چرا اهنگ وبتون رو عوض کردین؟

اینم قشنگه ها اما نه به قشنگی اهنگ قبلی

سلام
این آهنگ جدیده
یه جور مربوطه به یه حس تازه است
که بد جوری داره غرقم میکنه ...
راستش اون قبلیه تداعی حسی بود که
خیلی ازش فاصله گرفتم
دیگه نمیخام به رسمیت بشناسمش
........................
خوابیدم
اینجا ... سا حل خیالت
بیدار که شدم
دریا بود
بی کران آبی ...
چه جذر و مدی داری این روز ها ...
( بی دار )
........................
ممنون

بانوجان 14 آبان 1390 ساعت 00:22 http://www.mymemoirs99.blogfa.com

نیازی به قبرستون نیست ... اطرافتو خوب ببین
بین همه ی زشتی هایی که شاید آزارت بدن هنوز میتونی مثل همون شهید ها شاید هم بهتر از اونا رو پیدا کنی
هنوز هستن
نفس میکشن
انقدر بی انصاف نباشین

خسته ام بانو جان
همه مون داریم شعار میدیم ...
خودم از همه بدتر
خسته ام ...
چاره ای جز بی انصاف بودن ندارم

ثانیه 14 آبان 1390 ساعت 12:19 http://www.pinokiyo71.blogfa.com

سلام

اره

واقعا یه چیزی کمه

یه چیز ؟
نه

شاید تمام زندگی را کم داره
یاعلی

شاید تمام زندگی ...
کاش می شد این پیام های زیبا رو بذارم
همه ببینن
مرسی

ای شهید

.

.

.

همین روزها . مشهد

یه شاهد هم میذاشتم تنگش تکمیل می شد ...
مرسی

ههههههههههههههههههه
چقدر ضایع شدمممممممممممممممم
فکر کردم تازه میخاین بیاین مشهد
میشه بپرسم چی میخونین و از کدوم دانشگاه؟؟؟
درضمن شهرمون اینقدر هم......نیست که تنها خاطره مثبتتون حرم باشه
سر کار نذاشتمتون که!!!!!!!!!!!!!!
به رسم شهر مردگان...زندگی! این بعید بود...

من دانشگاه امام رضا
مدیریت میخونم
یه دانشگاه مزخرف
یه رشته مزخرف ...
کلا مزخرف
سال دوم میخواستم انصراف بدم
اما یه رشته ای توی ارشد پیدا کردم که به عشق اون
ادامه دادم ...
واقعا نمیدونم
اما انگار خدا اینجا همه چیو برام سخت کرد ...
البته خداییش
خیلی چیزا یاد گرفتم اینجا ...
شهر مردگان منظورم مشهد نبودا
کلا نماد بود ...
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد