فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده
فاش

فاش

هنر و سینما , شعر و ترانه , نقد و تحلیل , وب نوشتهای محمد احمدزاده

یک دعوت دشوار ! + یک عکس از یاسین شیخلو و خودمان

1 . برای اولین بار است که میخواهم کسی را برای تماشای شبکه ی استانی آذربایجان غربی دعوت کنم , آن هم اینجا که کلی تریپ آلترناتیو آمده ایم ... چه کنیم , مگر چند بار یاسین شیخلو برنامه دارد توی تلوزیون ؟


2 . این حکایت های کوتاه یاسین توی برنامه ی سحری انگیزه ای می شود که آدم هم خودش تحمل کند شبکه ی استانی را هم به  دیگران توصیه کند از اجرای خوب و محتوای فکر شده ی یاسین در برنامه های سحری شبکه ی استانی لذت ببرند ... البته که آن هم با بدسلیقگی ژنتیکی دوستان سازمان به بدترین حالت ممکن عرضه می شود ...


3 . مدت ها بود میخواستم یک تبریک مجازی بگویم به یاسین به خاطر ازدواجش ولی این خصوصیت پیش بینی نا پذیری اش نمی گذاشت بگویم , حالا که توی آخرین مطلبش خودش گفته , من هم برایش آرزوی خوشبختی دارم , امیدوارم همانطور که دغدغه اش زندگی پاک بوده است , آینده ی سپیدی هم در همه ی زمینه ها در انتظارش باشد .


4 . یاسین به من خیلی کمک کرده است و خیلی هم نه , اما به همه ی تفاسیر یک خوبی دارد و آن این که خودش است , یعنی خودش پشت چهره اش قرار دارد و بس ... چیزی که این دور و زمانه بسیار کمیاب است ...


5 . حرف از ماه رمضان شد چند تا از برنامه ها را می بینم و خواهم دید , یکی سریال دودکش کار لطیفی که ده و نیم از شبکه ی یک می پخشد , یکی مسابقه ی قند پهلو کار رضا رفیع از شبکه ی آموزش که فکر کنم حوالی نه و نیم می پخشد و خنده بازار که بعد از دودکش از شبکه ی سه پخشیده می شود ... از قراری همه طنز هستند و اجازه ی قهقهه های ناگهانی را به اینجانب می دهند , اساسا چیزی زیبا تر از قهقه ی دراز کش مقابل تلوزیون نیست ! ... مجموعه ی این چند نفر مهران غفوریان که پر از خاطره بازی است برایم بدبختانه وقت خوبی پخش نمی شود و نمی بینم , حالا چرا گفتم ؟ نمیدانم !


6 . راستی یک ویدیوی ناب دارم از یکی از مستند هایمان که یاسین شیخلو مجری بود و یاسین احمدی تصویر بردار , که یک سوتی خفن  مقابل دوربین اجرا شد و یاسین احمدی عزیز ثابت کرد بی نظیر است در عرصه ی سوتی پراکنی !!! خدایی من هم نمیدانم چرا هر چه دوست داریم اسمشان یاسین است ؟


7 . آقای احمدی بذارم ویدئو رو ؟؟؟؟؟ بگم ؟ دوستان نظر بدهند , بذاریم ؟


8 . همینطور توی فایل های قدیمی موبایل ول می چرخیدم , ناگاه عکسی دیدم از خودم و یاسین شیخلو توی کافه شکلات ارومیه , مربوط به سال 90 فکر کنم , کیفیت عکس مثل عکاسش یاسین احمدی داغان است ولی خب ... خالی از لطف نیست ... یادش بخیر ...

عکس را توی ادامه مطلب می چپانم .


9 . دوستان ببخشند نظرات دیروز اتفاقی پاک شد ... ! خواستیم سوتی یاسین رو نشون بدیم خودمون سوتی دادیم ...


10 . محض اطلاع در مورد عکس در این جور مواقع همیشه اونی که گرد تره منم !!!

 

نظرات 17 + ارسال نظر
ریحانه 22 تیر 1392 ساعت 01:28 http://www.reyhane70.blogfa.com

سلام
بله امسال سعی کردن مثلا یه تغییری بدن به اوباشدانلیق
تنهاقسمتی رو که میبینم همین بخش حکایت های ایشونه.
انشالله که همیشه تو برنامه ها و زندگیشون موفق باشن.

ایشالله
اصلا اسم برنامه هاشون حالمو بد میکنه ...

مهیار 22 تیر 1392 ساعت 07:47

ممنون از دعوتت اما ...
اما زیاد به جعبه جادویی اعتماد ندارم مخصوصا ایرانیش

ترجیح میدم پویا نمایی ببینم اما برنامه ها ی جعبه نه

به به ...
پویا نمایی هم عالمی داره
مخصوصا از نوع عصر یخبندانش که من خیلی دوست دارم

ثانیه 22 تیر 1392 ساعت 10:32 http://www.pinokiyo71.blogfa.com

سلام

این ارادت نسبت به شبکه های استانی تقریبا میشه گفت اپیدمی در سرار کشور

به هر حال به خیر

از نظر من مشکلی نداره بیاین وبلاگ ما نظر بذارین

ناراحت نمیشم جدی

آخ ...
راست میگی
خیلی وقته نیومدم ...
ببخشید چند لحظه ...

خوشحالم کردی .... در عالم تکوین و تشریع بی نظیری

گوش هام دراز شد ...

حالا ما به تو خیلی کمک کردیم یا نه ؟

چی بگم والله ...
خیلی نه ... خیلی زیاد ...

فاطمه 23 تیر 1392 ساعت 00:08

عیب نداره پیش میاد دیگه

خب ما هم شبکه استانی داریم!!!:دی
بابام نمیذاره بذاریم جاهای دیگه!
ولی حتمن یه سری میزنم

با کیسه تهوع برو ...
واقعا به ندرت میشه برنامه ی خوب پیدا کرد ...

شاپرک 25 تیر 1392 ساعت 09:50 http://sahi7.blogfa.com

یک رمضان دیگر آمد ...
به هوش باشیم
اگر این رمضان نیز بگذرد و ما از جا ماندگان باشیم!!!!!!!

ان شاءالله بهره ببریم

فاطمه 25 تیر 1392 ساعت 10:01

در مورد اون شماره ۷! اگه مشکلی نداره بذار دیگه سوال داره؟!
عکس هم که قبلن گفتم(احتمالن از عمد پاک شد) مستر احمدی خیلی هنرمندانه شما دو تا رو تو یه قاب جا کرده!:دی من از همینجا ازت تشکر میکنم دستت درد نکنه یاسین!

الانم همینجوری هستی؟ غصه نخوریااا! تو ماه رمضون لاغر میشی!

میخوام یکم استرس بکشه ...
.
در مورد لاغری هم هه ... ما مقاوم تر از این حرفهاییم ...

سلام و عرض ادب
با مطلب جدیدی بروز هستم
دعوت می کنم تا بخونین و دعوت کنین دوستان را تا بخوانند .
باتشکر

سلام
بله حتما
ممنون از این که خبر دادین

فاطمه 25 تیر 1392 ساعت 13:45

اذیت نکن بچه رو گناه داره! دعواهای فامیلی رو بذارین واسه تو خونه!:دی

بله شکی نیست! گفتم اگه یه موووووقعی تو فکری،نگران نباش اذیت نکن خودتو درست میشه!
:دی

نه بابا فکر چیه
ما که حواسمون کلا دور و بر استان تهرانه و نتایج و ...

ریحانه 25 تیر 1392 ساعت 14:52 http://www.reyhane70.blogfa.com

انشالله همیشه سلامت باشید.

ممنون
همچنین

سلام
خسته نباشی
لینکتون کردم به ما هم یه سری بزنید.

سلام
به به ... فکر کنم شما آشنای حسین آقا هستین
منت گذاشتین
من هم لینک میکنم
باز هم ممنون یاعلی

زهرا 26 تیر 1392 ساعت 15:03 http://maande90.blogfa.com

نه من نمیتونم ببخشم :|
ما سالی یه بار اینجا یه کامنت میذاریم اونم شما پاکش کن :| :دی

یه کاری نکن وبلاگتو هک کنما ...
حالا از ما گفتن
با وبلاگ شیر بازی نکن ...
این ماه رمضونی داروهامو کمتر می اندازم به خاطر اونه !!!

بالاخره معلوم شده بهانه این قلم فرسائیت چی بوده !

کپی می خواستی دیگه ؟!!

خب از اول می گفتی

خودت که میدونی ... پشت هر حرکت من نیازی خفته است ...

زهرا 27 تیر 1392 ساعت 19:42 http://maande90.blogfa.com

وبلاگ ما رو چند بار خواستن هک کنن نتونستن! ببینم چی کار میکنیا :دی

نه بابا برای من که طبیعیه! من خودم دو تا پست با همه ی کامنتاش پاک کردم تا حالا!

ما غلط بکنیم شما رو حک کنیم , شما یه سوت بزنی ما سوسکیم ...
.
من یه باز نشستم یه مطلب توپ نوشتم بعد پاکش کردم

زهرا 3 مرداد 1392 ساعت 15:14 http://maande90.blogfa.com

حک ؟! :دی این اشتباهات عمدی املایی ما رو کشت!

بالاخره آدمه و اشتباهات عمدی املاییش !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد